Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gassie123
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 25-06 13:35
Gaan tweakers dit apparaat nog uitgebreid testen als hij uitkomt?

• Ford_Prefect
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-07 23:12
quote:
gassie123 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:07:
Gaan tweakers dit apparaat nog uitgebreid testen als hij uitkomt?
+1

• cybe
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2018
++1

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:46

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik verplaats dit uitgebreide topic even naar Geachte redactie, het lijkt me dat ze er daar antwoord op kunnen geven.

Move > GR

You've mistaken me for someone who really cares.

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:17

Olaf

Nieuwscoördinator
Er is even een spoedlaptopje tussendoor gekomen maar de Transformer Book-review komt eraan, nog even geduld. :)

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-08 09:15
Zit er al helemaal klaar voor , heb de TFB i7 in totaal nu zo'n 2 weken (dit is mn tweede TFB) en ben benieuwd of de review van tweakers strookt met mijn gebruikers ervaring.
De eerste had nogal mankementen , gigantische backlightbleeding loslatende onderkant van de dock de magnetische connector die op de dock wel goed zn werk deed maar op de tablet er gelijk weer afviel
en het geluid van de speakers op de tablet, daar waar alleen aan de rechterkant geluid uit komt , na navraag bij de technische afdeling van asus nl melden ze dat er weldegelijk ook uit de linkerkant geluid moet komen
het vreemde van het hele verhaal is dat iedereen die ik via de blog van kiswum gesproken heb die dus ook de TFB heeft (of had) het zelfde probleem ervaren met de speakers , dus het lijkt wel of een structureel probleem of asus nl weet niet waar over ze praten , ze adviseren overigens wel om de TFB terug te brengen voor reparatie. mijn tweede TFB heeft dus ook weer geluid uit alleen maar de rechterkant van de tablet en oof weer last van backlightbleeding , maar dit tot tegenstelling met de eerste TFB is dit minimaal en heb ik er in de praktijk geen last van .

Weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar zou er ook een topic aangemaakt kunnen worden zodat we (de bezitters en toekomstige bezitters) elkaars ervaringen kunnen delen

• DelinQ
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-08 20:11
Allicht een gekke vraaag maar waarom is de transformer book onder laptops gezet en niet onder tablets?
Of is hier een bewuste keuze (van de fabricant) aan vooraf gegaan?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True