Wijziging User Review - [jordy2811] [eim.inf]

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:27
Na het plaatsen van een advertentie waarin ik 4gb geheugen wil verkopen en mijn prijs noem ontvang ik een DM van eim.inf, waarin hij zegt het geheugen voor de vraagprijs te willen hebben (35 incl) en vraagt om mijn bankgegevens. Ik stuur deze gegevens binnen 2 uur naar hem op, vraag zijn adres en zeg hem dat de advertentie op gereserveerd.

Na een dag stuur ik eim.inf dat ik nog geen adres heb ontvangen en nog niet zie op mijn rekening dat hij het geld heeft overgemaakt. Vervolgens krijg ik een reactie dat hij iets anders heeft gekocht.

Ik vind het vervelend om mensen zomaar mijn bankgegevens te sturen. Het feit dat ik de advertentie reserveer voor eim.inf en hij niet het fatsoen heeft eventjes te laten weten dat hij niet meer is geinteresseerd heeft mij doen besluiten een negatieve beoordeling te geven. Deze heb ik volledig naar waarheid geplaatst en alleen een beoordeling gegeven voor 'communicatie'.

Vervolgens krijg ik een beoordeling terug op alle 3 de onderdelen met 1 ster in zeer slecht Nederlands waarin ik ook 'zak' wordt genoemd.

Na netjes gevraagd te hebben of hij de negatieve feedback wil aanpassen zijn we er samen niet uitgekomen en stuurt meneer nog teksten als: 'ik kan ook meer doen' als reactie op dat ik heb gezegd dat als hij de feedback niet aapast ik een topic open in het forum (zoals in de regels staat, geen dreigement dus oid).

Argument van eim.inf waarom ik fout zit: U hebt de advertentie te snel gereserveerd.

Ik hoop dat we er op deze manier in het forum nog kunnen uitkomen. Ik vraag hier daarom nogmaals de onterechte negatieve beoordeling aan te passen.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440762

Deze meneer , heeft een advertentie geplaatst ,ik hebt privaat gevraagd voor ,35 euro en als hij akkoorden hij hij mag hem bank gegevens door sturen , maar ik heb geen reactie voor daarom ik heb ander ram aangeschaft, het is hard nodige en ik kan niet heel dag hem reactie wacht .daarna ik heb een nieuw bericht zij hij reserveren voor me zonder mijn toestemming , ik vind dat raar communicatie ,ik heb hem verteld dat ik ander gekocht ,hij gat meteen naar mijn profiel slecht beoordeeld typen , daarom ik heb ook bij hem profiel beoordeeld , dus hij vraag me die feedback aanpassen en hij wil niet zijn feedback niet aanpassen doch vreemd tweakres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:27
Zoals ook al in DM besproken:
- u beoordeelt mij op zaken die niet van toepassing zijn: Aflevering en omschrijving.
- verder vroeg u niet of 35 euro goed was, dit was tenslotte al de vraagprijs en was dus goed, maar u vroeg mijn bankgegevens. al in de eerste DM! Ieder weldenkend mens begrijpt dan dat het gaat om een akkoord.
-ook gaat u niet in op de reden dat u niet netjes even laat weten geen interesse meer te hebben.

Overigens kunnen moderators gewoon in onze DM conversatie kijken dus erover liegen heeft geen zin.

Edit: Voor wat betreft uw reactie 'ik kan niet de hele dag wachten op reactie': na een uur en 3 kwartier had u al bericht terug.

[ Voor 11% gewijzigd door jordy2811 op 30-03-2013 16:31 ]

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was wederzijds akkoord over de transactie. Review van eim.inf verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.