Goedendag heren.
Ik zal 't kort houden. Mijn moederbord is defect. En door dat er verschillende onderdelen
zijn afgebroken. Valt deze niet meer onder de garantie. En véél winkels kunnen geen
1366 bord meer leveren. Dus mogen we opzoek naar een nieuwe.
Het hudige moederbord was een Asus sabretooth x58. met de volgende specs:
CPU : LGA1366 socket voor intel core i7 (extreme edition)
Chipset : Intel x58 express Chipset/Choir
Mem : 6x Dimm DDR3 1866/1800/1600/1333/1066
Exp slots : 2x PCI express 2.0 x16 slots, 1x PCI express x16 slot, 2x PCI express xl, 1x PCI slot.
(enz)
De videokaart die erin komt is een Asus Geforce x58, De processor is een intel i7 970.
en de kast waar het allemaal inkomt is een Cooler master Cosmos S met form factor :
ATX (Standard), EATX (Extended ATX), Micro-ATX (µATX).
Mijn budget = +/- 300,- euro.
Ik zag op pricewatch al een paar opties. Wat kunnen jullie mij vertellen over het
merk Supermicro. Is die een betrouwbaar? En PCI-e is niet hetzelfde als PCI express?
- Asus Rampage III Gene
- Gigabyte G1.Sniper
- Supermicro X8STi-3F
Welke van deze 3 is de beste, en wat wil ik 'r mee bereiken. 'k wil gewoon een goed
werkend systeem. Bedankt voor uw aandacht.
Ik zal 't kort houden. Mijn moederbord is defect. En door dat er verschillende onderdelen
zijn afgebroken. Valt deze niet meer onder de garantie. En véél winkels kunnen geen
1366 bord meer leveren. Dus mogen we opzoek naar een nieuwe.
Het hudige moederbord was een Asus sabretooth x58. met de volgende specs:
CPU : LGA1366 socket voor intel core i7 (extreme edition)
Chipset : Intel x58 express Chipset/Choir
Mem : 6x Dimm DDR3 1866/1800/1600/1333/1066
Exp slots : 2x PCI express 2.0 x16 slots, 1x PCI express x16 slot, 2x PCI express xl, 1x PCI slot.
(enz)
De videokaart die erin komt is een Asus Geforce x58, De processor is een intel i7 970.
en de kast waar het allemaal inkomt is een Cooler master Cosmos S met form factor :
ATX (Standard), EATX (Extended ATX), Micro-ATX (µATX).
Mijn budget = +/- 300,- euro.
Ik zag op pricewatch al een paar opties. Wat kunnen jullie mij vertellen over het
merk Supermicro. Is die een betrouwbaar? En PCI-e is niet hetzelfde als PCI express?
- Asus Rampage III Gene
- Gigabyte G1.Sniper
- Supermicro X8STi-3F
Welke van deze 3 is de beste, en wat wil ik 'r mee bereiken. 'k wil gewoon een goed
werkend systeem. Bedankt voor uw aandacht.