Paypal icm Visa ingeval van niet leveren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28
Heeft iemand ervaring met het volgende ?

Ik ben van plan een product te kopen via audiogon (een soort marktplaats) in cyprus. Betalen via paypal. Nu heb je hier dus enkel de dekking dat bij niet leveren je maximaal het geld terug kan krijgen wat paypal van de rekening van verkoper kan halen. Als dit 0 is heb je dus pech.
Visa stelt echter het volledige bedrag te crediteren, maw haalt het dus weg bij paypal. Die zit dan met een tekort en zal weer bij mij komen ??

het is niet duidelijk hoe dit zit en hoe visa dit mogelijk dan toch zal vergoeden. Dinsdag is de afdeling bij visa open en is paypal bereikbaar

Echter... wil ik de deal vandaag (lees nu :P ) sluiten. het is een ding wat ik graag hebben wil voor de juiste prijs.

Wie kan (wellicht uit ervaring) vertellen hoe dit zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 16:51

Releases

Ja maar!

Als het product niet geleverd word, chargeback doen via Visa. Die trekken het dan bij Paypal weg.
Paypal kan daar weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
nouja volgens hun voorwaarden waar je toch wel mee te maken hebt, je gebruikt hun dienst, kunnen ze het volgens mij daarna gewoon weer bij mij verhalen. dat vraag ik me dus af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 19:13
Releases schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:48:
Als het product niet geleverd word, chargeback doen via Visa. Die trekken het dan bij Paypal weg.
Paypal kan daar weinig aan doen.
Dan heb je gewoon een negatief saldo op je eigen Paypalrekening staan en dan komt Paypal echt wel weer bij je aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
detulp050 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:41:
[...]

Dan heb je gewoon een negatief saldo op je eigen Paypalrekening staan en dan komt Paypal echt wel weer bij je aankloppen.
dat verwacht ik dus ook, maar gaat visa dat eventueel vergoeden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47
Als je een visa kaart van icscards in Diemen of LaserCards in Den Bosch hebt, dan kun je het vergeten. Eigen ervaring. :(

Visa kan/mag vrijwel alle transacties ongedaan maken, behalve paypal transacties. Specifiek voor paypal zijn er afspraken gemaakt tussen paypal en visa, dat paypal dergelijke kwesties zal afhandelen.

Voor mij dus reden om nooit meer met paypal te betalen, je hebt alleen maar schijnzekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
OK bedankt voor je info.

Het is overigens weer anders gelopen. Ik had de gok gewaagd en gekocht. Nu wil echter de verkoper niet leveren. Hij is beledigd omdat ik het serienummer en foto's wil hebben....

if it's to good to be true..........
Pagina: 1