Beste Tweakers, zijn er hier ,misschien mensen die ervaring hebben met het migreren van mailboxen van een oude naar een nieuwe O365 omgeving. Wij zijn van plan binnenkort een kleine 400 mailboxen te migreren van onze huidige O365 omgeving naar een geheel nieuwe omgeving elders. De mailboxen zijn allen max 1GB groot. Wat zijn normaal gesproken de standaard tools/stappen hiervoor om de migratie tot een succes te brengen. Heb online al wel wat sites/tools gevonden maar hoor ook graag jullie mening/ervaring hiermee, thx alvast.
Tja... zo werkt het niet...
Je verteldt dat je van je huidige Office365 omgeving gaat migereren naar een omgeving "elders" (welke/wat/hoe?) en vraagt ons om ervaringen met site/tools (welke/wat/hoe?) om de migratie tot een succes te brengen.
Sorry dat ik het zeg, maar dit is wel een van de meest summiere topicstarts die ik over een dergelijk onderwerp ben tegengekomen. Dit topic gaat dan ook op slot.
Je mag rustig een nieuw topic openen, maar vertel in je topicstart dan wel duidelijk:
Je verteldt dat je van je huidige Office365 omgeving gaat migereren naar een omgeving "elders" (welke/wat/hoe?) en vraagt ons om ervaringen met site/tools (welke/wat/hoe?) om de migratie tot een succes te brengen.
Sorry dat ik het zeg, maar dit is wel een van de meest summiere topicstarts die ik over een dergelijk onderwerp ben tegengekomen. Dit topic gaat dan ook op slot.
Je mag rustig een nieuw topic openen, maar vertel in je topicstart dan wel duidelijk:
- Naar wat voor platform je toemigeerd
- Via wat soort verbinding de data gemigreerd gaat worden
- Welke sites en tools je zelf gevonden hebt
- Wat je stappenplan gaat worden
- Welke tools je gaat gebruiken
- Wat je eigen bedenkingen zijn en op welke punten je graag advies wilt.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit topic is gesloten.
![]()