Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Anoniem: 91626
Weet 1 van je collega’s het niet? Als je een telefoon van de zaak krijgt dan heeft deze ook een servicedesk / ICT helpdesk? Zij weten precies hoe je dit wel of niet kan doen
Haha, ja dat is waar. Ik heb vrijdag gebeld en het was een "bekend" probleem. Hij wist wel een oplossing dat het een paar maanden goed zou blijven gaan (??), maar dat moest hij navragen bij een collega. Hij zou mij er over terugbellen. Dat is niet gebeurd. En nu moet ik een heel paasweekend
met dit probleem leven. Dus ik dacht het misschien met jullie hulp te kunnen oplossen!
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Ik weet er niet heel veel van. Maar aangezien de pin code ook verplicht word vanuit de serverkant, zou het dan niet zo kunnen zijn dat de server bij elke request die binnenkomt opnieuw om de wachtwoord verificatie vraagt?
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Lijkt me niet, mijn Nexus 7 heeft geen probleem en daar is ook de "pin-eis".
Voor de mensen die het probleem ook hebben.
Inmiddels "waarschijnlijk" de oplossing zelf gevonden:
http://social.technet.mic...ac-4e09-af79-1178fad860b5
Mail naar ict gestuurd, maar de heren wilden er niet direct naar kijken. Kreeg het idee dat ik me er maar niet mee moest bemoeien... beetje jammer. Afwachten maar dus.
Inmiddels "waarschijnlijk" de oplossing zelf gevonden:
http://social.technet.mic...ac-4e09-af79-1178fad860b5
Mail naar ict gestuurd, maar de heren wilden er niet direct naar kijken. Kreeg het idee dat ik me er maar niet mee moest bemoeien... beetje jammer. Afwachten maar dus.
Anoniem: 91626
Als het goed is heb je de helpdesk gemaild? En zei horen van huis uit vrij beleeft te zijn en eerlijk toe te geven als het niet mogelijk is of de vraag voor je uit te zoeken als service (wat hun werk is). Als je willekeurige afdelingen zelf gaat mailen (wat niet hoort in een CMS systeem) kan je dit soort antwoorden wel is verwachten. Als er een simpele oplossing is zou je die krijgen maar zoals ‘nixjuh’ zegt als het een eis is van de server en dus de IT management dan ontkom je er niet aan!
Ik heb de helpdesk gemaild en gesproken. Tijdens het telefoongesprek kwam het naar voren dat hij er zeer weinig voor voelde om de mail (link zoals bovenstaand) door te zetten naar IT. Kwam op mij over dat hij zoiets had "Ze zoeken het zelf wel uit, waar bemoei je je me". Daar heb ik hem ook mee geconfronteerd en toen kwam er niet meer uit dan een "U mag denken wat u wilt".
Pagina: 1