Ventilator geluid iMac?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508966

Topicstarter
Ik heb zojuist een Imac Apple 21,5 inch binnen met flash drive.

Nu had ik eerlijk gezegd verwacht dat hij helemaal geruisloos was, maar dit is niet zo.

Kan dit door de flash drive komen? maakt de apple door de flash drive meer lawaai?

het is net of ik een ventilator heel licht hoor zoemen.

graag reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 508966 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:05:
Ik heb zojuist een Imac Apple 21,5 inch binnen met flash drive.

Nu had ik eerlijk gezegd verwacht dat hij helemaal geruisloos was, maar dit is niet zo.
Dat klopt, een imac maakt ook geluid.
Kan dit door de flash drive komen? maakt de apple door de flash drive meer lawaai?
Nee, hij is nu juist stiller, met een normale HDD zou die veel meer geluid maken
het is net of ik een ventilator heel licht hoor zoemen.
Klopt, de CPU koeler is dat

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:07

RnB

Je kamer moet wel ontzettend stil zijn, wil je de iMac, met een ssd notabene, horen. Ik heb redelijk wat pc's en laptops voorbij zien komen en de iMac behoort toch wel bij een van de stillere systemen.

Maar mocht je wat horen, dan zal het inderdaad de cpu/gpu fan zijn. Als het goed is zijn dat twee fans die beide op ongeveer 2000rpm draaien wanneer je niet zoveel spannends met je systeem doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 21:18

freddyathlon

McLaren Mercedes

Misschien 'trilt' je bureau een beetje mee? Toen ik de iMac nog had, werden trillingen doorgegeven aan mijn Ikea bureau, wat zorgde voor een zacht brommend geluid.

Stukje vilt onder de voet van de iMac was de oplossing.

Nu heb ik een Mac Pro, welke meer geluid maakt dan de iMac, maar das logisch ;)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSupreme
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb hier ook last van, mijn iMac (27 inch 2011) staat op een houten ikea bureau maar het gezoemd wordt steeds harder en dan weer zachter. Heel irritant.