Toon posts:

Wat moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de meesten van jullie weten heb ik een watergekoelde Celeron 300@527 op een Abit BX6.2 moederbord. Nu kan ik dat mobo samen met de Celeron verkopen en moet dus zelf een nieuwe combo. Ik wil niet te veel geld kwijt zijn en m'n waterkoeling natuurlijk wel weer gebruiken. Daarom zit ik te denken aan een:

Abit BE6 rev.2 met een FCPGA Celeron 566.

Helaas heb ik hem nog nergens kunnen vinden in Nederland en volgende week ben ik mijn oude spul kwijt en moet ik dus iets nieuws hebben. Of moet ik toch overstappen op AMD?
Wat zou jij doen in mijn geval?

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:10

bille

Don't call me Buff

Dat ligt er een beetje aan. Voor een Athlon ben je waarschijnlijk wel meer kwijt. Helemaal als je een goed mobo wilt. ik heb een KA7 van Abit en die zijn nou niet bepaald goedkoop te noemen. Ik heb er een paar weken geleden een 750 MHz opgeprikt en dat vond ik wel een geslaagde combi. Overklokbaar e.d. Maar die combinatie kostte me wel 1100 piekies. Waarschijnlijk ben je met een Cel. een stuk goedkoper uit. Maar dan heb je wel een mindere proc. En zeg nou eerlijk wat is leuker ...van 566 naar >700 of van 750 naar >1000 met dezelfde koeling?
Ik ga liever voor het tweede :)
Maar goed, ieder zijn meug zei de boer :)

Laterz

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies