Hallo,
Wij gebruiken op het moment Outlook 2007 in combinatie met exchange 2010.
Een bepaalde gebruiker heeft meerdere mailboxen, die staan toegevoegd onder het exchange account.
Echter zouden we het volgende willen automatiseren:
- Handtekening koppelen aan mailadres (dit kan alleen aan het hele exchange account, dus niet een specifiek postvak
- Het van veld niet intypen, maar met een knop selecteren
Ik had gedacht om macros te maken, die met 1 druk op de knop het van veld invult en een handtekening plaatst.
Nu ben ik hier niet zo een held in, maar heb op internet zitten zoeken.
De handtekening plaatsen is al gelukt met onderstaande code (heb de voorbeeld groet van het internet er in laten staan):
Public Sub MySig1()
Set objDoc = Application.ActiveInspector.WordEditor
Set objSel = objDoc.Windows(1).Selection
objSel.TypeText Text:=vbCrLf & "Joe Blow" & vbCrLf & "A Company Name" & vbCrLf & "(888)765-4321"
End Sub
Dit werkt dus, maar nu willen we dus ook nog graag het ''van'' veld hebben ingevuld.
Hier heb ik de volgende code voor gevonden:
me.SentOnBehalfOfName = "email@email.com"
Ik krijg deze niet gecombineerd met het code voor het plaatsen van de handtekening. Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Wij gebruiken op het moment Outlook 2007 in combinatie met exchange 2010.
Een bepaalde gebruiker heeft meerdere mailboxen, die staan toegevoegd onder het exchange account.
Echter zouden we het volgende willen automatiseren:
- Handtekening koppelen aan mailadres (dit kan alleen aan het hele exchange account, dus niet een specifiek postvak
- Het van veld niet intypen, maar met een knop selecteren
Ik had gedacht om macros te maken, die met 1 druk op de knop het van veld invult en een handtekening plaatst.
Nu ben ik hier niet zo een held in, maar heb op internet zitten zoeken.
De handtekening plaatsen is al gelukt met onderstaande code (heb de voorbeeld groet van het internet er in laten staan):
Public Sub MySig1()
Set objDoc = Application.ActiveInspector.WordEditor
Set objSel = objDoc.Windows(1).Selection
objSel.TypeText Text:=vbCrLf & "Joe Blow" & vbCrLf & "A Company Name" & vbCrLf & "(888)765-4321"
End Sub
Dit werkt dus, maar nu willen we dus ook nog graag het ''van'' veld hebben ingevuld.
Hier heb ik de volgende code voor gevonden:
me.SentOnBehalfOfName = "email@email.com"
Ik krijg deze niet gecombineerd met het code voor het plaatsen van de handtekening. Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt!