Ch3cker schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:30:
De shop "Rackserver" bied dit product wel degelijk voor 629 euro aan. Mijn gok is dat deze shop niet voldoet aan de door jou gestelde verzend criteria, waardoor de shop onderaan de lijst in het grijs komt te staan.
Ik heb helemaal geen criteria ingesteld, dus het is sowieso raar dat er een shop is die niet voldoet aan "geen criteria"... Maargoed, dat lijstje helemaal onderaan is niet eens te zien. Je kijkt alleen direct bovenaan, want je weet dat het naar onder toe steeds duurder wordt.
Dus:
1) Als je op €629 klikt, moet je die prijs ook als goedkoopste bovenaan te zien krijgen
2) Als je die €629 niet bovenaan wilt tonen (en dat zou ook niet moeten, vanwege de "criteria", wat die ook moge wezen) dan moet de link naar die pagina dus €707 zijn.
Dat is een andere fout, maar zodra je die verhelpt, kun je bovenstaande niet meer reproduceren om het eigenlijke probleem te fixen
/edit
Bovenstaande probleem wordt erger als er 20+ shops een product verkopen. Dat valt "voldoet niet aan criteria" (die ik niet gesteld heb!!) buiten beeld. En waarom zou ik doorscrollen als de goedkoopste bovenaan staat?
[
Voor 8% gewijzigd door
_Thanatos_ op 29-03-2013 17:40
]