Wijziging User Reviews iCam0 - victoire22

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsanelyHack
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 14:24
Mede-auteur:
  • icam0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-06-2021

icam0

Beste David "iCam0" ,

Bij deze open ik een topic om ons geschil op te lossen. Je hebt mij een negatieve user review gegeven en daar ben ik niet blij mee.

We hebben veelvuldig contact gehad via DM over de door jou te verkopen MacBook Pro Retina.
In het begin ging dat heel uitgebreid en gemoedelijk maar na de eerste en enigste echte toezegging dat ik niet meer wilde uitgeven dan 1450 euro werden de reacties kortaf en minder gemoedelijk.

Ik wil best toegeven dat ik je misschien te lang aan het lijntje heb gehouden. Dat kwam mede doordat ik er achter kwam dat jouw MacBook uit de States kwam wat niet in de advertentie stond. Je weet net zoals ik met welk doel je een dergelijk apparaat in de Verenigde staten aanschaft en niet in Nederland. Maar daar kleven ook nadelen aan. In vergelijk met een laptop die je in een Nederlandse winkel koopt kan er een aanzienlijk verschil in garantie zijn.

Ook deed zich het toeval voor dat mijn neef volgende week naar Nederland komt en dat ik hem dus had gevraagd wat zon zelfde retina via Amazon USA zou gaan kosten. Niet zomaar verzonnen want deze correspondentie had ik je ook doorgestuurd. Dat was verrassend weinig want voor 50 euro meer dan jouw vraagprijs had ik een nieuwe terwijl die van jou al een half jaar oud was. Dat gaf sowieso 6 maanden verschil in garantie. Ik heb je hier heel duidelijk van op de hoogte gesteld en vroeg je of het niet mogelijk was om toch wat van de prijs af te doen. Dat was eigenlijk niet reëel. Ik wist dat de ruimte er bij jou niet was en toch wilde ik een lagere prijs.

maar ineens kon 50 euro en later zelfs 62,50. Ik heb je toen laten weten dat ik met een dilemma zat wat nu te doen want ik zei dat het verschil te weinig was.

Toen kwam ik een advertentie tegen in Nederland. De macbook was via de Mediamarkt aangekocht. Was nog niet geregistreerd en had zwart op wit 2 jaar Nederlandse garantie. De laptop was in de exBTW weken aangeschaft en was dus nog geen twee manden oud. De vraagprijs was hetzelfde als van jouw laptop. Daar hoefde ik niet lang over na te denken.

Ik geloof dat toen jij mij belde je vertelde dat je niets wilde verdienen aan de verkoop. Ik hoop ook dat je geloofd dat het niet mijn bedoeling was je een trap na te geven om te vertellen dat ik een andere had gevonden. Ik heb je later ook nog de correcte info gestuurd hoe je je scherm kon checken.

Achteraf had ik de onderhandelingen moeten afkappen maar ik denk dat dat net zo goed ook voor jou gold.
Kijk alles maar na ik heb je 1 toezegging gedaan van 1450 euro en die wees je af. Daarna zijn er alleen maar onderhandelingen geweest.

De negatieve beoordeling zoals je die nu schetst is niet terecht. Ik wens je gemeend veel succes toe met de verkoop van je MacBook ! Ik stel voor de strijdbijl te begraven.

Ik wil graag dat de negatieve reviews bij ons beiden worden weggehaald en ik hoop dat jij dat nu ook wilt. Je hoeft dit alleen maar te bevestigen met Akkoord.

Groetjes Han

[ Voor 27% gewijzigd door InsanelyHack op 29-03-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsanelyHack
Ik krijg een bericht dat David "iCam0" niet mee wil werken via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was nog steeds geen wederzijds akkoord over de prijs, dus de reviews zijn bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsanelyHack
Bedankt voor de afhandeling. Het is mij de moeite waard geweest.

Groetjes Han

Dit topic is gesloten.