Don't waste your time or time will waste you
Welkom in ieder geval!
[ Voor 27% gewijzigd door Witlof op 29-03-2013 19:56 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Gisteren en vandaag al wat punten bij elkaar gegraasd, maar nog niets te zien.
In de stats sta ik er wel bij.
Nu wel (dus het werkt!).
Ik was even bang dat mijn punten niet geteld zouden worden. Zo te zien telt ie pas vanaf vandaag.
Tot vanmorgen had ik een probleem met een dubbele CPIP, maar dat lijkt opgelost.
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
help wel met dit weer, de 3770 als verwarming inzetten

Om een beetje in de Paassfeer te blijven ook maar voor dit team aangemeld
Edit: laat maar, ik heb de datum door.
[ Voor 13% gewijzigd door Dorus op 01-04-2013 03:31 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Bij mij nog niet hoor! Maar we staan op een mooie plek vandaag inderdaad. Ben benieuwd waar we morgen in de officiele stamp-stats staan
Zojuist Fok!Schaap ingehaald!
[ Voor 24% gewijzigd door Sterkwachtwoord op 02-04-2013 13:24 ]
Witlof maakt het niet uit.
Sterkwachtwoord is Voor
als de rest van jullie ook voor zijn?
dan kunnen we aan dudebox doorgeven dat team STAMPSCHAAP uit de as opstaat
is er nog iemand tegen?
zo ja dit graag even melden voor het te laat is
Het grote Stampschaap vote Topic
Haha, Samen staan lees 'stampen' we sterk natuurlijk!DukeBox schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:24:
Wel voor het eerst dat ik meemaak dat een stampede team (dat zelfs 'De Stampertjes' heet) het FoK!Schaap team nodig heeft om niet als laatste te eindigen..
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Weet alleen niet of deze up 2 date is....
Omdat er niet echt een voor of tegen stem is gekomen, lijkt het mij slimmer om de merge niet door te laten gaan. Iedereen kan 7 april (mocht het stampertjes team dan buiten de top 6 vallen) zelf zijn eigen team kiezen.
[ Voor 19% gewijzigd door thedon46 op 05-04-2013 12:24 ]
Zal je in ieder geval er in dit topic bij zetten!
Onder welke naam? Ik zie je nog niet namelijk. Ben je wel DPC gejoined?Sterkwachtwoord schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 01:48:
Ik heb er straks ook nog een WU klaar, hoe lang duurt het dan voordat die in de stats zichtbaar is? :-)
We staan nog altijd niet op de laatste plaats in de daily
Het is maar net hoe snel die op cosmologyathome verwerkt wordt. Ik weet trouwens ook niet hoe vaak DukeBox de stats ververst. Je hebt in ieder geval al meer punten dan ik: http://cah.qik.nl/stamped...te=2013-04-06&user=102985Sterkwachtwoord schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 01:48:
Ik heb er straks ook nog een WU klaar, hoe lang duurt het dan voordat die in de stats zichtbaar is? :-)
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Als GrasMaaierWitlof schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 09:22:
Onder welke naam?
Ik sta nu in de daily en overall op de 11de plek.
[ Voor 14% gewijzigd door Sterkwachtwoord op 06-04-2013 11:24 ]
Op moment van punten versturen staan deze binnen 20 min. in de stampede stats.Xaverius schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:23:
Het is maar net hoe snel die op cosmologyathome verwerkt wordt. Ik weet trouwens ook niet hoe vaak DukeBox de stats ververst.
Edit: Tweede werkpaard aangezet, zou een langzamere computer moeten zijn, is nog dual coretje, maar binnen paar minuten alle twee de WU's op 5%. Ik snap er de ballen van, maar punten zijn punten
[ Voor 22% gewijzigd door fractus op 07-04-2013 15:19 ]
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
EDIT: Ik heb hier nog een WU die al 24 uur en 40 minuten bezig is. Hij is nu op ~70%...
[ Voor 57% gewijzigd door Sterkwachtwoord op 09-04-2013 00:25 ]
Ach, de mijne stijgt na het inloggen 's ochtends vroeg al langzaam op en het wordt gedurende de dag niet stiller.Sterkwachtwoord schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:29:
Mijn werkplek doet ook veel *blaas*
EDIT: Ik heb hier nog een WU die al 24 uur en 40 minuten bezig is. Hij is nu op ~70%...
Er zijn al thinclients hier beschikbaar alleen wil het accessbestand waar mijn afdeling mee werkt dan niet in access geopend worden maar in de citrix-runtime versie. niet echt handig als je de tabellen in wil duiken.
Stop de verwelking!
/me
[ Voor 15% gewijzigd door FireWire op 14-04-2013 12:20 ]
Zijn jullie wel blij met de bijdragen van de "kleine" jongens?
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Mag ik wel vanuit gaan, want mij bijdrage is nog kleiner.JustMyOpinion schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:34:
[...]
Zijn jullie wel blij met de bijdragen van de "kleine" jongens?
Mag wel nog een paar dagen een nieuwe pc uittestten of deze goed werkt, dat is dus uiteraard een koe geworden...
Stampen! Stampen! Stampen!
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Al sinds 2005. Nu dus met tweemaal een Phenom II X4 / 500GB / 8GB / GTX460.JustMyOpinion schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:56:
Wie gebruiken er eigenlijk allemaal prive pc's + stroom?
Kostte me vorig jaar iets van 100 euro/mnd extra en daarna dus een beetje minder fanatiek meegedaan.
Na de Stampede las ik weer een pauze in.
Heb de meterstanden bijgehouden nadat ik de systemen niet meer 24/7 liet grazen en kwam op een verschil van zo'n 100 euro/mnd. Vond het zelf ook nogal wat en dus iets minder fanatiek bezig en oa ook efficientere voedingen aangeschaft. Was in 2011 zo'n 7400KWh voor twee personen en dus vorig jaar al verminderd.
[ Voor 28% gewijzigd door MAB The Frisian op 15-04-2013 18:45 ]
Check!JustMyOpinion schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:56:
Wie gebruiken er eigenlijk allemaal prive pc's + stroom?
Na de stampede gaat het tempo daarom ook weer fors omlaag. Sowieso gaat deze of begin volgende week de extra koe eruit.
Zal de komende week m zo veel mogelijk laten draaien, maar tussen maandag en woensdag waarschijnlijk geen uploads kunnen doen (dus ding staat nu voor enkele dagen werk binnen te halen).
Dus...enig idee wanneer een flush een megaflush is? Ik wil die punten niet kwijtraken.
Grtz
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 10:50 . Reden: Dikke fingers op toetzenbooord ]
Punten beginnen binnen te komen, op mn 2e machine 7 WU's gehad die 22-23 uur draaiden.
De overigen gaan hopelijk maar +/- 10 uur kosten.
Met een beetje goede wil nog 10 WU's erbij voor 24:00u.
Edit: uiteindelijk heeft ie toch nog geupdate.
[ Voor 3% gewijzigd door lappro op 21-04-2013 00:02 ]
Volgens BOINCstats heb ik gisteren 8400 punten gehaald (dat klopt) en volgens de stats die je via het forum kan zoeken maar 5040. Iemand enig idee?
Volgens mij snap ik het al, aantal punten wordt niet geteld tussen 0:00 en 24:00. Vandaar
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 16:36 ]
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar mijn stats worden iedere 20 min geupdate. Deze worden zelfs vaker geupdate dan de officiele statspagina. Alleen je memberpage is 'realtime'.lappro schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:06:
Volgens mij heeft dat voornamelijk te maken met hoe vaak de stats van dukebox (van het forum) bijgewerkt worden. Daar zit soms vertraging in. BOINCstats wordt dus waarschijnlijk vaker bijgewerkt.
Het was maar een gokje ik weet ook niet hoe jij de stats hebt opgezet, maar blijkbaar ligt het dus niet daar aanDukeBox schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:47:
[...]
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar mijn stats worden iedere 20 min geupdate. Deze worden zelfs vaker geupdate dan de officiele statspagina. Alleen je memberpage is 'realtime'.
Voor DPC een maand lang een boost te geven op dit project?FireWire schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:08:
Ik zit ernstig te twijfelen om te stoppen met het draaien van BOINC, mijn werkkamer is warm met 10 Core i5 systemen en ik merk het ernstig op mijn servers. Waar doe ik het eigenlijk ook alweer voor?
Maar als het echt te warm wordt, is het begrijpelijk dat je al gaat afbouwen.
[ Voor 9% gewijzigd door Witlof op 23-04-2013 08:01 ]
Over een paar uur komen er weer ongeveer 1200 met liefde bij elkaar gegraasde punten van JMO bij
MOOH!
Ook ik zal mijn computertje op WCG gaan zetten, alle beetjes helpen toch!
See you next year!