[win7] wifi repeater niet automatisch laten installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46
Onlangs een wifi repeater aangeschaft.
Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.groupdeal.nl/media/catalog/product/cache/1/image/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/w/i/wifi-repeater-09102012-slide.jpg

Nu wilde ik deze gaan installeren volgens de handleiding maar loop eigenlijk al meteen bij punt 1 vast.
Volgens de beschrijving moet ik namelijk een netwerkverbinding maken met de repeater en dan de vervolgstappen uitvoeren...

Maar als ik dubbelklik om een verbinding te maken met de wifirepeater opent windows 7 automatisch een
wizard om de nieuwe verbinding in te stellen en lukt het dus niet om de stappen van de handleiding te volgen.
En installeren via de wizard die windows opent lukt me ook niet omdat er om een of ander wachtwoord gevraagd wordt welke op de router (repeater?) zou moeten staan maar die staat er bij mijn weten niet op.

Iemand ervaring met het installeren van dit ding of weet iemand een
mogelijkheid om er voor te zorgen dat deze wizzard niet automatisch opstart als ik een verbinding
wil maken met de repeater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231253

Afgelopen week heb ik ook een repeater geïnstalleerd maar dat ging ook niet echt lekker. Ik zie op de afbeelding dat je er een UTP-kabel aan kan hangen en als je dat doet (wel rechtstreeks met de laptop verbinden) en je geeft het webadres van de repeater op bv 192.168.2.2 kan je de installatie in een paar minuten voltooien. Wel op de laptop je WiFi aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46
Anoniem: 231253 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:23:
Afgelopen week heb ik ook een repeater geïnstalleerd maar dat ging ook niet echt lekker. Ik zie op de afbeelding dat je er een UTP-kabel aan kan hangen en als je dat doet (wel rechtstreeks met de laptop verbinden) en je geeft het webadres van de repeater op bv 192.168.2.2 kan je de installatie in een paar minuten voltooien. Wel op de laptop je WiFi aan laten staan.
Bedankt voor de reactie. Ga ik dat vanavond nog maar eens proberen.