♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Vind je niet hier al wat pointers? Wikipedia: Model–view–controller
Ik ga het eens bekijken. het MVP patroon lijkt daar wel wat op.Zoijar schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:25:
Vind je niet hier al wat pointers? Wikipedia: Model–view–controller
Back to the drawing board.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Anoniem: 35775
Ik mis ergens een beetje wat nu echt het 'probleem' is, dit lijkt me een prima werkbare oplossing zoals je deze hebt.
Ik zie alleen niet de toegevoegde waarde van user-input naar zowel de RenderClass als het Model te sturen, ik zou eerder de userinput in de model stoppen en dan de data die daar uitkomt naar de Render Class sturen ... verder kan ik geen verdere optimalisatie bedenken.
Ik zie alleen niet de toegevoegde waarde van user-input naar zowel de RenderClass als het Model te sturen, ik zou eerder de userinput in de model stoppen en dan de data die daar uitkomt naar de Render Class sturen ... verder kan ik geen verdere optimalisatie bedenken.