Puur een ideetje:
Hoe zou het zijn om een [iframe]-tag toe te voegen die alleen zichtbaar is indien je browser het sandbox attribuut support ("sandbox" in document.createElement("iframe");) (indien niet dan gewoon een melding dat je niet zo'n oude browser moet gebruiken
). En dan natuurlijk wel met de directive "allow-scripts", maar geen van de anderen. Gezien dit in alle moderne browsers werkt lijkt het me een redelijk mooie toevoeging, zonder risico's en wel zo fijn in sommige gevallen (bijvoorbeeld als je een video wilt embedden die niet gesupport word door de video tag zoals ik zojuist wou doen).
Edit: Verdraaid, ik moet geen posts 's ochtends schrijven en hoezo kun je de de titel van een topic niet aanpassen... er moet natuurlijk "[forum/feat]" voor staan.
Hoe zou het zijn om een [iframe]-tag toe te voegen die alleen zichtbaar is indien je browser het sandbox attribuut support ("sandbox" in document.createElement("iframe");) (indien niet dan gewoon een melding dat je niet zo'n oude browser moet gebruiken
Edit: Verdraaid, ik moet geen posts 's ochtends schrijven en hoezo kun je de de titel van een topic niet aanpassen... er moet natuurlijk "[forum/feat]" voor staan.
[ Voor 8% gewijzigd door David Mulder op 29-03-2013 10:26 ]