Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 20:49
Dames en Heren,

Ik heb sinds kort een Google Nexus 7 3G en ik weer daar een simkaartje in paatsen zodat ik overal internet heb. Ik wil geen abonnement ervoor kopen omdat ik het internet niet voldoende ga gebruiken om een abonnement van 30 a 40 euro te rechtvaardigen. Ik wil dus prepaid gaan maar kom steeds tegen geniepige voorwaarden aan

Het volgende is het geval:
Als je internet op basis van beltegoed wil, lijkt het alsof je niet goedkoper dan 250 mb voor €10.- uitkomt.
Heb je wel 1 GB voor €10,-, dan is het tegoed ineens maar een maand geldig :S

Ik heb bij alle gangbare providers en niet gangbare providers gekeken, namelijk:

*T-mobile
*KPN
*Hi
*Telfort
*Hollandse Nieuwe
*Tele2
*Vectone
*Delight mobile (i know :F )
*Ortel

Weet iemand provider die rond de 500 mb geeft voor €10 euro en het tegoed een normale tijd (6 maanden of meer) geldig is?
Ik zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bliep misschien iets? Voor 50 cent per dag (dus 15 euro per maand) onbeperkt online. Snelheden zijn wel redelijk laag dus je moet zelf bepalen of dit snel genoeg is, er is ook een 1 euro tarief wat sneller is maar dat is ruim boven het gestelde budget dus dat lijkt me geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone een dual sim aanschaffen. 1 malig een bedrag en dan gebruik maken van je normale data abo. Zullen andere providers ook hebben neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 20:49
Met de dualsim van KPN (waar ik mijn telefoon abonnement heb) kunnen beide sims niet tegelijk actief zijn.

Bliep lijkt me opzich wel mooi. Kun je dat Bliep met dag activeren? Dus ik wil vandaag intternetten daarna een week niet. En dan weer een dag wel. Ben ik dan 2x1 euro kwijt of de hele periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
2x 50 cent = 1 euro inderdaad.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ECiftci schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:55:
Met de dualsim van KPN (waar ik mijn telefoon abonnement heb) kunnen beide sims niet tegelijk actief zijn.

Bliep lijkt me opzich wel mooi. Kun je dat Bliep met dag activeren? Dus ik wil vandaag intternetten daarna een week niet. En dan weer een dag wel. Ben ik dan 2x1 euro kwijt of de hele periode?
Weet niet of dat voor KPN ook opgaat, maar doorgaans vertellen ze dat de klanten. Wat ze er niet bij vertellen is dat het enkel niet mogelijk is om met beide Sims tegelijk te kunnen bellen. Data werkt prima tegelijk. Misschien de moeite waard om te proberen. Verwacht geen officiële bevestiging, want ze smeren je liever een apart data abo aan voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Wat is er dan precies mis met Hollands Nieuwe? voor 12,50 per maand heb je 275 min (die je ook als MBs kunt gebruiken) en een aparte bundel van 500 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Medionmobile geeft je 250 Mb voor €7.99 via prepaid op het KPN netwerk, je moet alleen je beltegoed opwaarderen bij Aldi winkels. Ik gebruik die soms als ik even in Nederland ben. Beltegoed is een jaar geldig.

Dus geen 500 Mb, maar verder voldoet het aan al je eisen.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 31-03-2013 01:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:34
Je kan ook Lycamobile nemen.Voor 10 euro 300MB en voor 20 euro 1GB.Prijzen moet je nog delen door 2 want 10 opwaarderen =20 en 20 = 40.
Weet niet wat de snelheid van internet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 14:24
Ik ben wel tevreden met deze: http://www.kpn.com/prive/mobiel/mobielinternet/Prepaid.htm
Sinds eind november, nu pas voor het eerst opgewaardeerd.
Lijkt niet de goedkoopste, maar de anderen werken allemaal met (maand-)bundels o.i.d. en als die niet precies op maat zijn ben je uiteindelijk duurder uit.
('k heb natuurlijk wifi thuis, en op kantoor, en sinds kort zelfs in de bus daartussenin, dus heb ik ook niet heel veel gelegenheid om dit tegoed te gebruiken...)

[ Voor 5% gewijzigd door geerten op 01-04-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
Ahmobiel misschien ook nog http://www.ah.nl/mobiel/prepaidinternet.
Het standaardtarief voor internetten €0.15 per MB. Afrekening per kB. Het internet is tegoed 9 maanden houdbaar. Het Bonus tegoed is 1 maand houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Bij Tele2 kun je ook voor bijvoorbeeld voor 5 euro prepaid per maand gaan, dan heb je 100 mb om te verbruiken zie onder andere op http://www.sim-kaart.eu/sim-kaart-prepaid/ (staan prepaid pakketten beknopt beschreven). Je hebt dan geen abonnement maar je kan dan voor een vrij summier bedrag aan de slag, zeker als matige internetter moet dat voldoen. Verder een compleet overzicht om te vergelijken zou je uiteraard hier verder kunnen kijken http://www.bellen.com/mobiel/prepaid/vergelijking-tarieven/
Pagina: 1