ik heb net mijn A7V geflashed, en nu doet hij helemaal nix meer, ik hoor alleen nog maar een afwisselende hoog/laag toon.
wat moet ik nu doen, weet iemand dit?
tnx*
wat moet ik nu doen, weet iemand dit?
tnx*
And The Only One
And The Only One
Verwijderd
Hoe had je dat in gedachten in een bord zonder ISA-sloten? Even bijzagen zodat-ie in een PCI-slot past ofzoISA kaartje indrukken met een eigen bios.
Virussen? Scan ze hier!
And how the f*ck kan ik nu weten dat er geen ISA sloten in dat bord zit.Op zondag 03 juni 2001 18:32 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten in een bord zonder ISA-sloten? Even bijzagen zodat-ie in een PCI-slot past ofzo
And The Only One
Hebbie het bios al eens gereset? Moet je met een stukje metaal die 2 puntjes ff met elkaar verbinden (welke pinnen staat in je manual).Op zondag 03 juni 2001 19:49 schreef johnny.xxx het volgende:
jongens help me nou ff
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
ja heb ik ook ja !!Op zondag 03 juni 2001 19:54 schreef wildhagen het volgende:
Is het zo'n brandweertoon? Taduutaduutaduutaduu? Dat heb ik zo af en toe ook wel eens, en bij mij helpt het dan als ik de voedingsstekker er helemaal uittrek en er een minuut later weer instop ofzo. Welke revisie van de A7V heb je? Ikzelf de 1.02-rev.
Hmm, ik begin een vermoeden te krijgen...Op zondag 03 juni 2001 19:59 schreef johnny.xxx het volgende:
[..]
ja heb ik ook ja !!
help dat dan
Virussen? Scan ze hier!
Hmm, en met 1008 ging het wel goed? Want als het daar goed gaat is het iig niet wat ik net zei... shit.Op zondag 03 juni 2001 20:11 schreef johnny.xxx het volgende:
ja van 1.008 naar 1005 is dat dan verkeerd?
de vcore staat wel op max met de jumpers maar dat heb ik ook al veranderd naar alle standen
Virussen? Scan ze hier!
Hmm... je zou 1004D kunnen proberen, dat was het laatste BIOS wat dat wel goed deed bij mij.Op zondag 03 juni 2001 20:15 schreef johnny.xxx het volgende:
nee daarmee ging het ook niet goed daarom wilde ik terug naar 1.005
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
*oeps* dom van me...Op zondag 03 juni 2001 20:17 schreef johnny.xxx het volgende:
maar hoe dan. hij wil nieteens booten en ik heb geen ander bord in de buurt
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nee hij zit op de verwarming te tikken, en iemand anders 3 blokken verderop tikt het voor hem inOp zondag 03 juni 2001 23:04 schreef Vae_Victis het volgende:
Heb je een ander computer in de buurt?
Verwijderd
ik denk niet dat mijn pa het erg leuk vind als ik zijn p1 bordje voor ditsoort praktijken ga gebruikenOp zondag 03 juni 2001 23:32 schreef Jake het volgende:
Kan aan mij liggen, maar kan het niet zijn dat je batterijtje leeg is ?
Eventueel in combinatie met een (paar) andere fout(en).
Maar afwisselend hoog en laag? volgens mij is dat temperatuur alarm, misschien heeft er iets kort-gesloten (zeg maar doorgebrand), al ruik je dat meestal wel.
[..]
Nee hij zit op de verwarming te tikken, en iemand anders 3 blokken verderop tikt het voor hem in
*grapje*
(voor ik *weer* iemand beledig...)
Nee idd, en als je hot-flash geschikt mobo bij de hand had, had je dat waarschijnlijk al gebrobeerd.Op zondag 03 juni 2001 23:35 schreef johnny.xxx het volgende:
ik denk niet dat mijn pa het erg leuk vind als ik zijn p1 bordje voor ditsoort praktijken ga gebruiken
Veel mobo's kunnen booten vanaf flop zonder het flashbare gedeelte van het bios hoor, bij A7V is dat gedeeltelijk zo: het 'bootblock' wordt soms overschreven (alleen als het anders is dat het 'nieuwe' blok, ook al is dat ouder)Op zondag 03 juni 2001 23:34 schreef Poltergheist het volgende:
jongens let nou eens op..hij zegt dat ie niet eens meer boet..hoe moed ie er dan een floppy met de originele bios inwerking krijgen..
ben bang dat er nix ander opzit dan gewoon terug te gaan naar de winkel en hopen dat ze t bordje ruilen
Verwijderd
Ik weet niet hoe lang je de stroom op je proc had, maar ik heb 2 weken een blaar gehad van het aanraken van een duron 600 die minder dan 10 sec aan heeft gestaan...Op zondag 03 juni 2001 23:53 schreef johnny.xxx het volgende:
ga nou geen ruzie zitten maken jongens!
dat schiet niet op!
(is wel leuk)
ik heb net getest of mijn proc. het nog wel deed, en ja. toen ik het blokje eraf haalde brande ik mijn klauw aan de opstartende core, dusss...
Verwijderd
ok, dan nietOp maandag 04 juni 2001 00:00 schreef Poltergheist het volgende:
nee ik wil geen ruzie maken
Geen inspiratie
Freelance tweaker
ja inderdaad!!! ik wilde ook terug van 1008 naar 1005. fuck man, hadden ze wel mogen vertellen bij het downen!!!Op maandag 04 juni 2001 13:34 schreef D-Devil het volgende:
Dankzij de RAID crash hiero kan ik niet linken naar mijn thread... als je van 1008 (beta) terug flashed ben je niet de eerste die dit probleem heeft...
Ikke ook... balen, geen garantie... niemand die wilde hotflashen, heb hem op donderdagavond afgezet om 20:45 en vrijdag om 9:37 ging mn mobiele hij was klaar... 49,-
ik denk op de a7v133Op maandag 04 juni 2001 13:19 schreef johnny.xxx het volgende:
ok, ga hem wel opnieuw flashen, maar op welk mobo? de A7V hebben we niet meer. ik kan kiezen uit de A7V-e, A7A266, A7V133 en de k7t266-pro maar die heeft een andere bios chip. welk bord kan ik het beste gebruiken?
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Dat zegt ie hoe dan ook, als je een ander board gebruikt. Maar bij A7V133 weet je tenminste dat die biossen 'op elkaar' kunnen draaien.Op maandag 04 juni 2001 21:32 schreef johnny.xxx het volgende:
ok maar als ik dan een A7V133 pak, geeft hij dan niet de melding dat ik een verkeerde bios loopt te flashen?
Asus zit in Duitsland, dus zal ook niet echt duur zijn. (verzendkosten is 10 piek ofzo)Op maandag 04 juni 2001 19:43 schreef limp_bizkit het volgende:
kan je trouwens niet voor 25,- een nieuwe bij asus bestellen?? kan bij epox geloof ik wel.. maar die zitten in NL
Kewl!Op dinsdag 05 juni 2001 19:59 schreef johnny.xxx het volgende:
OK HIJ WERKT WEER!!!
ik heb hem geflashed op een A7V-E, de A7V133 wilde niet omdat daar een andere chip op zit. de A7V-E gebruikt nog een KT133 chippie dus hij ging daar wel op.
was wel lachu toen mijn baas 3 borden zonder bios op de werkbank zag liggen, terwijl ik bij de vierde de bios er met een grote platte schroevendraaier aan het uithalen was