Ik ben een aantal dagen geleden op de Mod community van Just cause 2 gestuit en ben geinspireerd geraakt om een leuke montage te maken. Het is me eerste muziek/game montage dus weest niet al te streng aub 
Leuk! Ik heb dit spel echt eindeloos gespeeld, en ik dacht dat ik zo'n beetje de enige was die dit speelde. Het lukte maar niet om de 100% te halen.
Dit haalt allemaal leuke herinneringen naar boven
Just cause 2, is ook gewoon het ultieme klooi spel, je kunt er zo veel mee klooien. Het enige wat jammer is is dat je dit spel niet co-op kan spelen. Je zou zo veel leuke dingen kunnen doen als je dit samen zou kunnen spelen. Wat heb ik zitten klooien met die rope met mods dat hij niet stuk kan. Of dat je meerder ropes tegelijk kan hebben.
5 Man achter een auto knopen en dan wegrijden of over een klif. Heli aan de grond vast maken die jou aanvalt. Good times
5 Man achter een auto knopen en dan wegrijden of over een klif. Heli aan de grond vast maken die jou aanvalt. Good times
Hehehe, geen co-op??
Er is zo nu en dan een beta test van een multi player mode, comunity gemaakt.
Totale chaos XD
Er is zo nu en dan een beta test van een multi player mode, comunity gemaakt.
Totale chaos XD
Just saying: er zit een bug in het spel waardoor je nooit hoger komt dan 99%, hiervoor zijn fixes d.m.v. mods.Trommelrem schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:18:
Leuk! Ik heb dit spel echt eindeloos gespeeld, en ik dacht dat ik zo'n beetje de enige was die dit speelde. Het lukte maar niet om de 100% te halen.
Dit forum is niet bedoeld voor het delen van gefabriceerde filmpjes.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.