Ik heb momenteel een Yamaha RX-V357 reciever: http://asia.yamaha.com/en...eivers-amps/rx-v357_asia/

Deze komt uit 2005 en heeft geen HDMI aansluiting en dat geeft beperkingen. Op de reciever zitten deze Yamaha boxen aangesloten:

En nog 2 hogere boxen van het merk 'Cat', in een 5.1 opstelling
Nu vind ik het wel tijd worden dat er een nieuwe reciever komt (later andere boxen) om mijn randapparatuur via HDMI aan te sluiten. Momenteel heb ik een TV en mediapspeler die ik beide via HDMI wil aansluiten.
Ik zoek dus een reciever die eerst met de bestaande boven overweg kan.
Ooit heb ik bovenstaande van mijn ouders gekregen en ben toe aan mijn eerste eigen set en weet nog niet zo goed wat ik nu het beste kan nemen.
Mijn wensen:
- goede geluidskwaliteit i.c.m. mediaspeler en tv (ik kijk films en series en luister niet veel naar muziek)
- HDMI upscaling naar 1080P, weet niet of dit altijd zinvol is?
- voorzien van mogelijkheid tot streamen van muziek via Android devices
- ook bedienbaar via Logitech Harmony
- budget maximaal 375 euro
Ik hoor veel over Onkyo recievers, deze schijnen goed te zijn. Maar misschien er voor dit bedrag wel betere recievers te vinden?

Deze komt uit 2005 en heeft geen HDMI aansluiting en dat geeft beperkingen. Op de reciever zitten deze Yamaha boxen aangesloten:

En nog 2 hogere boxen van het merk 'Cat', in een 5.1 opstelling
Nu vind ik het wel tijd worden dat er een nieuwe reciever komt (later andere boxen) om mijn randapparatuur via HDMI aan te sluiten. Momenteel heb ik een TV en mediapspeler die ik beide via HDMI wil aansluiten.
Ik zoek dus een reciever die eerst met de bestaande boven overweg kan.
Ooit heb ik bovenstaande van mijn ouders gekregen en ben toe aan mijn eerste eigen set en weet nog niet zo goed wat ik nu het beste kan nemen.
Mijn wensen:
- goede geluidskwaliteit i.c.m. mediaspeler en tv (ik kijk films en series en luister niet veel naar muziek)
- HDMI upscaling naar 1080P, weet niet of dit altijd zinvol is?
- voorzien van mogelijkheid tot streamen van muziek via Android devices
- ook bedienbaar via Logitech Harmony
- budget maximaal 375 euro
Ik hoor veel over Onkyo recievers, deze schijnen goed te zijn. Maar misschien er voor dit bedrag wel betere recievers te vinden?