Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bellen met deze tablet zoals een gewone smartphone?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Verwijderd

Topicstarter
http://www.alibaba.com/pr...IPS_1280_800_Hyundai.html

wie kan me vertellen of je met deze tablet ook kan bellen zoals met een gewone gsm smartphone??

vind het erg intressant vanwege de quad core en de prijs.

of kan iemand me vertellen met welke tablets er allemaal gebelt kan worden?? :z

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wie de hell wilt nou bellen met een tablet? Is een Note 2 nog niet groot genoeg? Ik bedoel, 10 inch, da's 25cm.

Maar, meestal kun je niet bellen met een tablet omdat er gewoon geen belantenne opzit [2g antenne, omdat 3g niet altijd even goed bereik heeft] en de mic op de verkeerde plek zit.

Maar, nogsteeds. Wie wilt er nou bellen met iets van het formaat stoeptegel? We zitten niet in de jaren 80....

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
VasZaitsev schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:40:
Wie de hell wilt nou bellen met een tablet? Is een Note 2 nog niet groot genoeg? Ik bedoel, 10 inch, da's 25cm.

Maar, meestal kun je niet bellen met een tablet omdat er gewoon geen belantenne opzit \[2g antenne, omdat 3g niet altijd even goed bereik heeft] en de mic op de verkeerde plek zit.

Maar, nogsteeds. Wie wilt er nou bellen met iets van het formaat stoeptegel? We zitten niet in de jaren 80....
ja ik weet het maar het is wel makkelijk als het erop zit joh gewoon handfree bellen op luidspreker voor in de auto! :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ook hier gaat een slotje op wegens het totaal ontbreken van eigen inzet. Lees eerst eens Het algemeen beleid, daarin kun je lezen dat we wel verwachten dat je zelf inzet toont voordat je een vraag stelt of een topic opent. Ook is het crossposten niet gewenst, vandaar dat je andere topic ook is gesloten. Lees je dus eerst eens in :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.