Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-05 16:12
Beste mede Tweakers:D

Ik heb vanmiddag mijn Intel Centrino Ultimate-N 6300 binnen gekregen. Toen ik thuis was wou ik hem gelijk inbouwen natuurlijk. Ik wist dat ik de hele kap van mijn laptop moest verwijderen. Maar geen flauw benul dat dit me zo moeilijk werd gemaakt:P

Ik krijg die kap er dus met geen mogelijkheid af en vraag me dus af of iemand hier ervaring mee heeft. Op youtube staat wel een filmpje hoe het moet maar toch krijg ik het helaas niet voor elkaar:(

Alvast bedankt voor jullie antwoord

MVG,

Hebiertje2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Misschien is het een idee om even het type en merk van je laptop te vermelden ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
ohh :P misschien wel handig ja.

Samsung NP-RV520 S01NL
WhizzCat schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:03:
Misschien is het een idee om even het type en merk van je laptop te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Die kap zit vast met een schroefje... daarna allemaal weerhaakjes die je met wat beleid los kan krijgen. Ik heb zelf ook de rv520 en heb de kap al meerdere malen los gehaald voor het plaatsen van ssd en werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Bedankt voor je antwoord, het is me ondertussen gelukt. Ik heb het wifi kaartje erin geplaatst. Maar nou krijg ik gewoon geen verbinding. De drivers zijn geinstalleerd etc. Maar toch krijg ik geen verbinding en het ultility programma stopt steeds met werken >.<
willy1986 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:29:
Die kap zit vast met een schroefje... daarna allemaal weerhaakjes die je met wat beleid los kan krijgen. Ik heb zelf ook de rv520 en heb de kap al meerdere malen los gehaald voor het plaatsen van ssd en werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Al getest of het met een linux boot cd wel vloeiend werkt? Misschien geven de drivers van de orginele wifi kaart problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
Het is opgelost:P even de drivers gedeinstalleerd. Controleerd of de ouden ook weg waren. PC herstart en opnieuw geinstalleerd.

Het werkt als een zonnetje nu!:D

Trouwens nog even over die kap. Ik bedoelden dus de hele onderkant he? niet alleen dat kapje waar je bij je HDD en RAM kan. Dat is niet zo moeilijk om open te maken:P

Maar bedankt voor jullie hulp!:D
Pagina: 1