Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507432

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb bij de belcompany 4 week geleden een telefoon besteld alleen nog steeds niets van vernomen en worden steeds de beloftes gedaan dat deze zo spoedig mogelijk word geleverd. Ik heb dus mijn order gister maar geannuleerd en ben nu op zoek naar een winkel die wat meer te vertrouwen is.

Wat voor mij belangrijk is is dat de service goed is en problemen goed worden opgelost wat bij de belcompany nog wel eens ontbreekt afgaand op een snelle greep uit beoordelingen van deze winkels.

Welke winkel adviseren jullie? Ik hoor vaak coolblue voorbij komen als ik posts op het forum lees.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07 13:14
Zoals Microkid al zei kan je best gewoon in de shopreview kijken, de hoeveelheid informatie die je daar kan vinden is enorm en zou je makkelijk verder moeten helpen.

Op de productpagina in de pricewatch (van de telefoon die je zoekt) kan je alle shops die 'm aanbieden zien, met hun score erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ligt eraan welke mobiel je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06
De Phonehouse heeft vaak een redelijk goede bevoorrading als het om een nieuw model gaat. Wil je een special die niet gangbaar is, kijk via de pricewatch wie hem aanbiedt en maak daar een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:32
Coolblue en Belsimpel zijn in mijn ervaringen erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507432

Topicstarter
Super bedankt voor de reacties!

Ik heb uiteindelijk besloten om hem bij coolblue te halen op basis van de shopreviews en de positieve aanbevelingen op het forum.
Pagina: 1