Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMojo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik was aan het kijken naar video kaarten van ongeveer 200 euries voor een upgrade.
Zie ik in eens dat de Zotac 660ti rond die prijs ligt, wat een beetje vreemd is aangezien alle andere 660ti's zeker 60 euro duurder zijn.
Heeft iemand een idee waarom dit model zo veel goedkoper is?

Is er een reden waarom ik deze niet zou nemen, de andere keus zou de 7870 XT boost zijn van sapphire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212604

De Zotac kaart waar jij het over hebt was verkeerd geprijsd, foutje van de leverancier geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Hardware.info heeft 6 verschillende GTX 660 TI kaarten vergeleken, waaronder die van Zotac. Uit deze review blijkt dat de kaart van Zotac onder full load het warmste wordt, het meeste geluid maakt en het meeste stroom verbruikt. Tevens laat deze kaart zich minder goed overklokken als de andere.

Zie ook deze link, helpt misschien met je keuze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMojo
@Nuts er zijn 4 winkels waar de prijs nog steeds niet is aangepast, beetje vreemd, want dit is al een paar dagen zo.

@S_de_B die review gaat niet over de extreme editie, die is nog wat hoger geclockt en misschien zijn er nog wat andere aanpassingen gedaan.
Niet dat ik verwacht dat de extreme editie veel verschilt gaat het niet over de zelfde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
DutchMojo schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:45:
@Nuts er zijn 4 winkels waar de prijs nog steeds niet is aangepast, beetje vreemd, want dit is al een paar dagen zo.

@S_de_B die review gaat niet over de extreme editie, die is nog wat hoger geclockt en misschien zijn er nog wat andere aanpassingen gedaan.
Niet dat ik verwacht dat de extreme editie veel verschilt gaat het niet over de zelfde kaart.
Goed gezien, had dit zelf niet in de gaten. :P

En inderdaad de Extreme is hoger geclockt, voor de rest zie ik niet veel verschil.

AMP!

AMP! Extreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMojo
anyway bedankt voor de reacties, denk niet dat ik hem ga proberen te kopen voor €200, ik acht mijn kans klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212604

Proberen kan altijd :) Ik had het nl ook al gedaan, vandaar dat ik het wist van die fout... Is ergens ook wel duidelijk als je naar de andere kaarten kijkt, waaronder die van Zotac zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368482

Deze kaart heb ik gisteren voor €199,- gekocht via Azerty en zojuist ontvangen. Opvallend genoeg staat de kaart nu niet meer op de website van Azerty.

Ook andere webshops hebben de prijzen weer verhoogd naar €300+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Anoniem: 368482 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:00:
Deze kaart heb ik gisteren voor €199,- gekocht via Azerty en zojuist ontvangen. Opvallend genoeg staat de kaart nu niet meer op de website van Azerty.
Ik weet ook wel vrijwel zeker dat een hele hoop tweakers op die deal zijn ingegaan dus dan blijft er ook niet veel meer over O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeOnFilms
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-07 16:05
Ik had er 2 besteld, moet ze nog ontvangen. Hopelijk krijg ik ze nog wel, niet dat ik bericht krijg: Ja helaas hebben we een prijs verandering blablabla....
Pray for me guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:16
Succes, maar ik vrees van niet.
Pagina: 1