Klikbare afbeelding als website

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496877

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje. Samen met een vriend hebben wij een bedrijfje. Wij hebben een flyer laten ontwerpen en wij willen dit ontwerp laten terugkomen in de website. Nu bedachten wij ons: is het misschien mogelijk om de flyer als afbeelding in de site te laden en door middel van image maps of dergelijke een 'interactieve' site te verkrijgen.
Dat je dus de flyer als achtergrond hebt, en dat je kunt klikken op verschillende tekeningen van de flyer en dat je dan naar een nieuwe pagina word geleid?

Wij maken gebruik van Wordpress.com, is dat daarmee mogelijk? of moeten wij dan echt zelf een site maken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:18
Ja, dat kan. Dan moet je met shapes werken op je afbeelding. Of je het wil is punt twee want je afbeelding is niet doorzoekbaar en dat zorgt voor (extra) problemen bij Google (of bij tekst-browsers, bestaan die nog?).

In principe kan dat ook binnen wordpress; in een externe HTML-editor maak je dan de HTML-code (shapes en coords en dergelijke). als je een nieuwe pagina maakt in Wordpress kies je voro html-weergave en dan plak je daar de code in.

[ Voor 35% gewijzigd door maarud op 28-03-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:50

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Daar zijn zoveel plug-ins voor die dat voor je kunnen regelen.... http://wordpress.org/extend/plugins/responsive-image-maps/

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik mis in dit topic nogal wat zaken die in onze Quickstart vermeld staan waardoor ik dit topic van een stukkie hangijzer ga voorzien. Voel je echter vrij een nieuw topic te openen mocht je na hierbovenstaande antwoorden nog vragen hebben. Hanteer daarbij dan wél de quickstart a.u.b. en dan komt 't allemaal helemaal goed ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.