•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk GTA IV met lcpdfr mod gaan spelen, dit is eigenlijk de belangrijkste, verder gebruik ik de laptop voor de huis tuin en keuken dingen.
•Wat mag het systeem gaan kosten
Tussen de 500 en 600 euro, met nog een hele kleine marge.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord,muis,monitor
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles zo'n beetje
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ben een echte n00b op dit gebied
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee niet bijzonder dan wat een game pc zou verbruiken.
Mijn huidige pc is sterk verouderd en wil graag iets gaan samenstellen. Ben verder zo groen als gras op dit gebied. Zoals aangegeven gaat het in eerste instantie eigenlijk alleen om GTA IV te gaan spelen.
Hieronder wat componenten wat door een kennis is samengesteld, hoop dat jullie nog wat adviesen/tips hebben.
Voornamelijk GTA IV met lcpdfr mod gaan spelen, dit is eigenlijk de belangrijkste, verder gebruik ik de laptop voor de huis tuin en keuken dingen.
•Wat mag het systeem gaan kosten
Tussen de 500 en 600 euro, met nog een hele kleine marge.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord,muis,monitor
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles zo'n beetje
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ben een echte n00b op dit gebied
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee niet bijzonder dan wat een game pc zou verbruiken.
Mijn huidige pc is sterk verouderd en wil graag iets gaan samenstellen. Ben verder zo groen als gras op dit gebied. Zoals aangegeven gaat het in eerste instantie eigenlijk alleen om GTA IV te gaan spelen.
Hieronder wat componenten wat door een kennis is samengesteld, hoop dat jullie nog wat adviesen/tips hebben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3220 Boxed | € 104,- | € 104,- |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7770 GHz Edition OC 1GB GDDR5 | € 116,90 | € 116,90 |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 47,38 | € 47,38 |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3P1K2/8G | € 56,- | € 56,- |
| 1 | LG GH24NS70 Zwart | € 22,81 | € 22,81 |
| 1 | Cooler Master GX 450W | € 45,- | € 45,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 557,94 | |