Nvt
[ Voor 102% gewijzigd door fabulaus op 21-11-2014 19:33 ]
[ Voor 102% gewijzigd door fabulaus op 21-11-2014 19:33 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dan zal je dus, nagenoeg, alles uit moeten besteden. Hoe zit dat in je plan ?Ik ben webtechnisch zeer beperkt onderlegd
Was het maar waar, die typmiepen...Grolsch schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:05:
Scrapen in een methode om automatisch de prijzen te laten bijwerken
Of dacht je dat tweakers.net 5 bloedmooie typmiepen in dienst had om de pricewatch permanent bij te werken
Never underestimate the power of stupid people in large groups
[ Voor 42% gewijzigd door Perkouw op 28-03-2013 16:28 ]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 28-03-2013 16:29 ]
Waarom zou dit niet mogen? Het is juist omgekeerd, het actief tegenwerken van onderlinge concurrentie mag niet.Perkouw schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:24:
Puur zonder onderzoek denk ik dat je dit niet mag doen en hier gezeik mee kan gaan krijgen als je dit dus wel doet. En met name omdat het prijsverschil zo groot is en men nu geen last heeft van elkaar in tegenstelling tot wanneer ze allemaal in een prijsvergelijker terecht komen.
Zie ook mijn ''puur zonder voor onderzoek''. Ik geef dus aan dat dit een aanname is en ik dit verwacht, ik zeg dus niet dat dit zo is. Er zijn genoeg zaken te bedenken waarom dit, mogelijk, niet zou mogen. Of dit nu echter het geval is, dat is de vraag die de TS uit zal moeten zoeken.timag schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:42:
[...]
Waarom zou dit niet mogen? Het is juist omgekeerd, het actief tegenwerken van onderlinge concurrentie mag niet.
Door het grote aantal aanbieders en doordat er geen echte uitschieter (al dan niet door fluctuatie) in prijs of volume (marktleider) is bestaat er vooralsnog geen absolute favoriet onder de rolschaatsers. Er zijn wat bekende en wat onbekende webshops maar deze laten verder geen verschil zien in service of kwaliteit waardoor er geen absolute favoriet is. Zodoende zal de prijs dus vaak leidend zijn voor de definitieve keus.Antaresje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:28:
Als er zoveel rolschaatsers zijn, die zo vaak een nieuw wieltje nodig hebben, en als die wieltjes ook nog eens overal op fora worden aangeraden, hoe kan het dan zijn dat al die rolschaatsers niet al lang weten waar ze die wieltjes het goedkoopst kunnen krijgen?
Met andere woorden, waarom heb jij zo lang moeten zoeken naar de goedkoopste aanbieder? Je zou verwachten dat er een subset van verkopers altijd op of rond de laagste prijs zitten, en dat die dus ook vanzelf worden genoemd bij het advies om voor die wieltjes te gaan. Als dat niet zo is, moet je je afvragen waarom dat niet zo is. Is je doelgroep uberhaupt wel te vinden op internet, of rolschaatst 90% rechtstreeks naar de rolschaatsenwinkel op de hoek om even die wieltjes te kopen bijvoorbeeld.
[ Voor 54% gewijzigd door fabulaus op 29-03-2013 01:39 . Reden: Wat duidelijker omschreven ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq