Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik ben van plan een Sony mp3-speler te kopen die op Android draait. Ik weet dat ik dit topic eigenlijk in een verkeerd subforum zet (immers mp3 speler ipv smartphone), maar ik ga er van uit dat de mp3-functionaliteit bij Sony/Android systemen gelijk zijn en verwacht hier meer reactie te krijgen dan in een mp3-speler subforum.

Mijn vragen:
-Kan ik mp3's draggen/droppen vanuit de verkenner? Dus zonder tussenkomst van extra software?
-Kan ik in de mp3-speler de mappenstructuur en bestandsnamen aanhouden (en dus niet gedwongen worden om alles eerst goed te taggen)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 17:15
tbenschop2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:55:
Ik ben van plan een Sony mp3-speler te kopen die op Android draait. Ik weet dat ik dit topic eigenlijk in een verkeerd subforum zet (immers mp3 speler ipv smartphone), maar ik ga er van uit dat de mp3-functionaliteit bij Sony/Android systemen gelijk zijn en verwacht hier meer reactie te krijgen dan in een mp3-speler subforum.

Mijn vragen:
-Kan ik mp3's draggen/droppen vanuit de verkenner? Dus zonder tussenkomst van extra software?
-Kan ik in de mp3-speler de mappenstructuur en bestandsnamen aanhouden (en dus niet gedwongen worden om alles eerst goed te taggen)?

Alvast bedankt!
Drag en drop vanuit verkenner kan met Android.

Het aanhouden van de mappenstructuur hangt sterk af van welke app je hanteert voor het afspelen van mp3's. Daarvoor zal je ff moeten googlen, helaas luister ik weinig muziek via m'n Android smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Drag & Drop werkt. Er zijn zoveel players voor Android dat er vast wel een paar door de mappen structuur kunnen bladeren.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
KAn het met de standaard player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
http://pdf.crse.com/manua...contents/03/03/03/03.html

Handleiding van 1 van de 2 android mp3spelers van sony uit de pricewatch..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 12:30
Als het enigszins lijkt op de Walkman app van de Sony Xperia Z, dan is taggen wel van harte aanbevolen anders wordt je bibliotheek een janboel. Er zijn genoeg programma's die dat enigszins gemakkelijk maken. Als het een willekeurige mp3-speler mag zijn die je via de play store installeert; dan kun je genoeg folder-players vinden.

Kijk even na of het apparaat wat je voor ogen hebt ook usb-massaopslag ondersteunt, anders zit je waarschijnlijk aan MTP vast en moet je je muziek via een applicatie naar de speler kopieren.

[ Voor 10% gewijzigd door Visitor.q op 28-03-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

MTP werkt ook gewoon prima met win7 hoor. Het is wel van belang of die sony player toegang heeft tot de playstore
Pagina: 1