Bod omlaag en dubbel bedrag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb in mij advertentie V&A aangeboden: OCZ Vertex 4 256GB nu 2x hetzelfde bedrag staan, hoe kan dit :P En eergisteren stond het nog op 133 euro, nu op 132, heeft iemand zijn bod verwijderd?

Blijkbaar krijg je geen notificaties van biedingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 21:25

Nessuno

io sono nessuno

Ja iemand heeft zijn bod in getrokken.
Dit is volgens mij een bug.
Ik heb nu ook met een advertentie van mij

Stond 91 euro als hoogste bod.
Iemand bood92 en na een mail met mij zag hij toch af van het bod.
Nu staan er 2 biedingen met 90 euro wat het on overzichtelijk maakt en de deur open zet voor discussie wie nou wat geboden heeft ...
Hoop dat ze het snel fixen.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:52

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic hoort hier -> Lieve Devvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dus het is een bug? Ik vroeg toendertijd alleen om opheldering. Aangezien er geen reactie op gekomen is heb ik het product maar buiten de veiling om verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals al in diverse topics over dit "probleem" is uitgelegd is het geen bug. Eenzelfde bieding door verschillende gebruikers komt doordat de gebruikers dan beide eenzelfde maximum bod hebben ingesteld, degene die het als eerste ingesteld heeft staat dan bovenaan.

Biedingen kunnen inderdaad verwijderd worden door de gebruiker zelf.

Notificaties bij biedingen zie ik inderdaad even niet staan, als je dit echt mist kun je uiteraard een topic in LD openen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 00:45
Een veel erger bug is op moment dat de 2e bod wordt weggehaald en is nog geen 3e bod, het geboden bedrag naar 1euro zakt ipv het startbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
comitatus schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:26:
Een veel erger bug is op moment dat de 2e bod wordt weggehaald en is nog geen 3e bod, het geboden bedrag naar 1euro zakt ipv het startbod.
Daar zou je dan een topic voor kunnen aanmaken in het LD-forum.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1