Dit jaar houdt DPC (Dutch Power Cows)
weer een stampede.
Slechts een schaamteloze ctrl+c ctrl+v van vorig jaar van het fok! forum, credit voor LightLuke.
Ik hoop deze post nog wat te verbeteren de komende dagen.
Mocht iemand zich geroepen voelen om extra info te plaatsen, just let me know

Zet je computer in voor een goed doel!
Doe mee met FOKschaap en help mee met het zoeken van het heelal. Het gaat allemaal heel simpel, met een software programma doe je berekeningen; het zogenaamde Distributed Computing.
De software is zo gemaakt dat het je computer absoluut niet langzamer maakt, het gebruikt je idle CPU time en draait dus geruisloos op de achtergrond.
Hierbij wordt precies bijgehouden hoeveel jij hebt bijgedragen aan het project.
Zo kun je de competitie met anderen aangaan, met Fok! doen we dat in teamverband!
Hoe doe ik mee?
Ben je enthousiast geraakt om je pc in te zetten voor de wetenschap en met FOKschaap de strijd aan te gaan met de Tweakers? Heel mooi, doorloop een paar stappen en je bent een FOKschaap!
1) Volg de Getting started guide op het topic.
Tweakers topic
Je dient om in het juiste sub-team (FokSchaap!) terecht te komen nog even je userid hier door te geven. Deze kun je vinden onder http://www.cosmologyathome.org/home.php
doorgeven doe je hier
Klaar!
Welkom bij FOKschaap! De client doet vanaf nu alles vanzelf, je hoeft er niet meer naar om te kijken. Dat kan natuurlijk wel, via de client kun je bijv. naar "Statistieken" om je statistieken te bekijken.
Ook op GoT worden stats gepost, zie de linkjes onderaan. Dit alles kan in dit topic besproken worden.
Mocht je een leuke avatar willen:

ps wil je nog wat extra punten halen?
HIER is een handige overklokken tutoriual
Wie zitten er al in ons team!?
Dit jaar bestaat ons team uit de volgende mensen.
thedon46
cctl01
KEES
HenkM
ShitHappens
[DPC]_Fatal_Error_Group~Bubbles
Grass460
MikelenniuM
Zenka
Azzza
Crazy987
Ray538
bazzard
hebiertje2
Mee Uien en Spek
Kerberos84
taribi
Gezelli
Felyrion
Sheephunter
Didov
W4ll13
Kerberos84
Felyrion
Gezelli
kevi-n1
LEV
arn280
[DPC]Team_ColdFusion_Geintje
iNterfector
Koos
Kees-N
darkmagic
Mist
ErikB
[DPC]DeApen~Sypheron
Viper
mocht er nou ergens jouw naam missen:
Slechts een schaamteloze ctrl+c ctrl+v van vorig jaar van het fok! forum, credit voor LightLuke.
Ik hoop deze post nog wat te verbeteren de komende dagen.
Mocht iemand zich geroepen voelen om extra info te plaatsen, just let me know

Zet je computer in voor een goed doel!
Doe mee met FOKschaap en help mee met het zoeken van het heelal. Het gaat allemaal heel simpel, met een software programma doe je berekeningen; het zogenaamde Distributed Computing.
De software is zo gemaakt dat het je computer absoluut niet langzamer maakt, het gebruikt je idle CPU time en draait dus geruisloos op de achtergrond.
Hierbij wordt precies bijgehouden hoeveel jij hebt bijgedragen aan het project.
Zo kun je de competitie met anderen aangaan, met Fok! doen we dat in teamverband!
Hoe doe ik mee?
Ben je enthousiast geraakt om je pc in te zetten voor de wetenschap en met FOKschaap de strijd aan te gaan met de Tweakers? Heel mooi, doorloop een paar stappen en je bent een FOKschaap!
1) Volg de Getting started guide op het topic.
Tweakers topic
Je dient om in het juiste sub-team (FokSchaap!) terecht te komen nog even je userid hier door te geven. Deze kun je vinden onder http://www.cosmologyathome.org/home.php
doorgeven doe je hier
Klaar!
Welkom bij FOKschaap! De client doet vanaf nu alles vanzelf, je hoeft er niet meer naar om te kijken. Dat kan natuurlijk wel, via de client kun je bijv. naar "Statistieken" om je statistieken te bekijken.
Ook op GoT worden stats gepost, zie de linkjes onderaan. Dit alles kan in dit topic besproken worden.
Mocht je een leuke avatar willen:

ps wil je nog wat extra punten halen?
HIER is een handige overklokken tutoriual
Wie zitten er al in ons team!?
Dit jaar bestaat ons team uit de volgende mensen.
thedon46
cctl01
KEES
HenkM
ShitHappens
[DPC]_Fatal_Error_Group~Bubbles
Grass460
MikelenniuM
Zenka
Azzza
Crazy987
Ray538