Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Site onderhouden

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• DeAlfie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 13:53
Goede avond,

Ik moet voor wat vrienden een site maken, maar die willen ze zelf af en toe kunnen aanpassen.
Ik heb wat met CMS systemen gekloot, maar dat beviel me totaal niet.
Het is er "raar" om zo een site te maken zonder al dat geprogrameer in dreamweaver.
Is er een mogelijkheid waardoor ik de site in dreamweaver kan maken en dat zij hem bijv. kunnen aan passen in een WYSIWYG editor?

Alvast bedankt!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02

DukeBox

loves wheat smoothies

Met welke CMS-en heb je dan 'gekloot' ?
Als je een WYSIWYG site wilt moet je gewoon iets kant en klaars afnemen bij een hosting partij of zo.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat moet er precies kunnen worden aangepast? Alleen specifieke content of ook navigatie, look & feel?
In geval van het eerste, dan zou je eens naar iets als Cushy CMS kunnen kijken.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lees even onze Quickstart en open dan een nieuw topic dat voldoet aan de punten die daar genoemd wordt :) Dan krijg je in ieder geval niet een topic waar iedereen zijn/haar favo CMS gaat lopen roepen op basis van deze toch wel karige informatie. Ik verwacht in dit topic namelijk zo'n beetje elk CMS wel een keer geroepen te zien worden. Dat wordt dus een zinloos opsomtopic. Het is veel handiger als je aangeeft wat je specifieke eisen (nog meer) zijn behalve "WYSIWYG editor" waardoor het aantal CMS'en in ieder geval zal afnemen.

Je kunt ook gewoon eens kijken op CMS matrix en daar al een voorselectie doen. Dan kom je ook goed beslagen ten ijs als je hier een topic opent en kun je in ieder geval al aangeven dat je X en Y hebt geprobeerd maar dat die afvallen omdat ... en dat Z wel beviel maar dat je nog niet goed kunt uitvinden of ... wel mogelijk is ;)

Wanneer je, na 't lezen van (en handelen naar) de quickstart en bekijken van cmsmatrix nog vragen hebt dan is een nieuw topic, uiteraard, van harte welkom. Zorg dan wel dat je Waar hoort mijn topic? ook even bekeken hebt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 28-03-2013 00:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.