ik ken iemand die graag meer ram in zijn celeron 300 wil (hij heeft nu 32mb) kan ik daar gewoon een plankje van 64\128mb bij gooien moet en ik dan nog speciaal ram hebben of kan het ook gewoon 100\1333 mhz ram zijnen kan ik die oude gewoon laten zitten
1333MHz RAM! Waar haal je die? Wil ik ook>:)
UTFS! En als FS niet te U-en is:
Waarschijnlijk wel, LX/EX mobo meestal, BX/ZX bijna altijd, anderen hangt ervan af.
UTFS! En als FS niet te U-en is:
Waarschijnlijk wel, LX/EX mobo meestal, BX/ZX bijna altijd, anderen hangt ervan af.
Oslik, blyat! Oslik!
jah, hij laat t mem gewoon langzamer lopen
np imho
np imho
Moet werken, het geheugen zal gewoon met de rest van het systeem op 66Mhz lopen.
Als je zeker wilt zijn dat het mamabord geen problemen heeft met nieuw geheugen, moet je FF een plakje ram uit een ander systeem klikken en testen in dat systeem..
Als je zeker wilt zijn dat het mamabord geen problemen heeft met nieuw geheugen, moet je FF een plakje ram uit een ander systeem klikken en testen in dat systeem..
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Ik heb ook een celeron (366) met 1x 256mb 133mhz en 1x 128mb 133mhz geheugen, mijn FSB staat op 105,en het loopt gewoon goed
Pagina: 1