Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haha2
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-06 11:26
Beste tweaker gebruikers,

Ik heb laatst hier op V&A een moederbord gekocht van iemand, helaas lijkt het erop dat die defect is.
Maar ik kan diegene niet meer bereiken hoe moet ik dit oplossen? het moederbord is net 4 maanden oud. hij had gezegd dat die nieuw was. is er ook een manier om aan zijn e-mail adres te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je geen contactgegevens meer van hem hebt dan wordt dat natuurlijk lastig. Staat er niets meer in je e-mail?

Geen bon erbij gekregen? En weet je zeker dat het bord defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een BSOD zegt nog niet dat het bord de schuldige is - vooral geheugencompatibility kan bij goed geheugen en een goede bord toch tot BSODs leiden.

Hoe dan ook, je stelt dit niet als technische vraag maar als vraag over aankoopsupport. Dat hoort niet in de techfora maar in Shopping Forum.

Move PMG -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:15

Perkouw

Moderator General Chat
Als hij nieuw was neem ik aan dat je een bon hebt gekregen ?
In dat geval, als je er zeker van bent dat het moederbord defect is, is het een kwestie van contact opnemen met de fabrikant/webshop om garantie te claimen.

Verder is het niet, zomaar, mogelijk om de gegevens van een user te krijgen. Dit omdat Tweakers.net de wet 'de wet bescherming persoonsgegevens'' hanteert.

[ Voor 26% gewijzigd door Perkouw op 27-03-2013 20:51 ]