Hey,
Ik zit al redelijk lang op een oude pc te spelen en ik vond het nu tijd om een nieuwe pc te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem
Voornamelijk Gamen,Editten
Wat mag het systeem gaan kosten
Nu rond 500-600~ Maar ik zit erover na te denken om tot 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Dell monitor maar ik ben van plan die ook te vervangen Ik neem ook mijn Corsair M90 mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk van alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik een Asus computer gewoon omdat ik Asus in het algemeen wel fijn vind maar andere merken mogen ook wel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst dat de computer redelijk stil is zodat ik er geen last van krijg tijdens een film ofzo.
En dat hij lang mee gaat zeg maar niet dat ik na 2 jaar alweer moet upgraden.
Alvast bedankt =)
Ik zit al redelijk lang op een oude pc te spelen en ik vond het nu tijd om een nieuwe pc te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem
Voornamelijk Gamen,Editten
Wat mag het systeem gaan kosten
Nu rond 500-600~ Maar ik zit erover na te denken om tot 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Dell monitor maar ik ben van plan die ook te vervangen Ik neem ook mijn Corsair M90 mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk van alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik een Asus computer gewoon omdat ik Asus in het algemeen wel fijn vind maar andere merken mogen ook wel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst dat de computer redelijk stil is zodat ik er geen last van krijg tijdens een film ofzo.
En dat hij lang mee gaat zeg maar niet dat ik na 2 jaar alweer moet upgraden.
Alvast bedankt =)