(Action) RPG met goede "end game"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53
Hoi allemaal,

Al een week ben ik allerlei RPG's aan het uitproberen die je voor een langere tijd kan spelen. Het lukt me alleen niet om de juiste te vinden.
Ik ben op zoek naar een RPG, het liefst eentje die fast paced combat, niet base turned. Dit spel moet langere tijd te spelen zijn en eventueel zelfs offline mogelijkheden hebben. End-game is dus belangrijk!
Het kan me niet zoveel schelen als het een beetje geld kost, want betalen voor iets wat goed is kan nooit kwaad.

Ik ben in bezit van een Galaxy SII, dus niet al te zware spellen, want dat vind mijn batterij niet zo tof.

Kan iemand mij een spel aanraden met deze specificaties?

Alvast bedankt,

iribuya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436962

http://www.pathofexile.com/

\[PC/Linux] Path of Exile

De beste rpg sinds een zeer lange tijd als je het mij (en vele anderen) vraagt. Wel erg hack en slash georiënteerd, maar als ik lees wat je zoekt maakt je dat waarschijnlijk niet veel uit.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 436962 op 27-03-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Thx, maar dat is voor de pc :P

Ik ben vergeten te melden dat ik iets zoek voor op mijn telefoon, Android dus :)

Dank je anyways, dat spel heb ik ook gespeeld, maar ben nu op reis zonder goede pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vermoed dat je vraag hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1399690/0 beter terecht .komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Dankje Grompie

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Moet zeggen speel sinds een tijdje books of heroes wel een grappige game en opzich goed speelbaar zonder dat je er geld aan uit geeft :)

Lekker zijn is een gave :)

Pagina: 1