ik game nu op een 4 jaar oude laptop die aan zijn einde begint te komen door veel gebruik.
daarom zoek ik een nieuwe
maar ik ben niet meer gebonden aan een mobiel systeem nu ik een 2e simpele school laptop heb
ik zit alleen met 1 punt ik heb nog nooit een computer in elkaar gezet en ik vraag me af hoe moeilijk het is. ik zit op en programmeer opleiding en heb geen 2 linker handen dus ik weet wel het 1 en het ander. ik hoop dat jullie mij een mij kunne de moeilijkheid graad kunnen vertellen?
de drivers enzo is geen probleem gaat meer om het bevestigen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
dagelijks gebruik(facebook nu.nl word enzo)
c# programeren.
en de hoofdzaak: high-end games draaien. O.A. bf3 en komende bf4(geen specs bekend) WoW en binnenkort Elder Scroll online. planet side 2 . arma 3
gaat er niet om dat ik ze allemaal op hoogst mogelijk maar wel fijne gameplay en beschaafde resolutie van hedendaags.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ max €1000,- maar lager= beter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
in ieder geval met een goed scherm met groote van 24'-28''
geluidsboxen niet van grootste belang
met ssd alleen voor het OS en mijn meest gebruikte 2-3 games dus 125 GB is goed
en een 1-2 TB HDD voor mijn verder bestanden.
en een wireless adapter want ik ben nu gebonden aan wifi wat later zal veradneren dus ook een LAN.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb alleen een muis en een toetsenbord omdat mijn laptop de rest nu ingebouwd heeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, simpel ik weet niet voldoende hardwarematig om te oordelen. ik weet merken en wat meningen maar dat is het.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
in ieder geval toekomst bestendig.
hij kan soms 3 dagen onophoudelijk draaien in verband met hosting of downloads.
geen probleem met energieverbruik of groote.
geluid is niet heel belangrijk, zolang het geluid niet storend is bij kijken van films of games is het goed de pc komt op de vloer naast mijn bureau te staan op vloerbedekking dus ik zit er niet met met oor tegen aan.
energy verbruik staat onderaan het lijstje met prioriteiten\
alvast bedankt
daarom zoek ik een nieuwe
maar ik ben niet meer gebonden aan een mobiel systeem nu ik een 2e simpele school laptop heb
ik zit alleen met 1 punt ik heb nog nooit een computer in elkaar gezet en ik vraag me af hoe moeilijk het is. ik zit op en programmeer opleiding en heb geen 2 linker handen dus ik weet wel het 1 en het ander. ik hoop dat jullie mij een mij kunne de moeilijkheid graad kunnen vertellen?
de drivers enzo is geen probleem gaat meer om het bevestigen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
dagelijks gebruik(facebook nu.nl word enzo)
c# programeren.
en de hoofdzaak: high-end games draaien. O.A. bf3 en komende bf4(geen specs bekend) WoW en binnenkort Elder Scroll online. planet side 2 . arma 3
gaat er niet om dat ik ze allemaal op hoogst mogelijk maar wel fijne gameplay en beschaafde resolutie van hedendaags.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ max €1000,- maar lager= beter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
in ieder geval met een goed scherm met groote van 24'-28''
geluidsboxen niet van grootste belang
met ssd alleen voor het OS en mijn meest gebruikte 2-3 games dus 125 GB is goed
en een 1-2 TB HDD voor mijn verder bestanden.
en een wireless adapter want ik ben nu gebonden aan wifi wat later zal veradneren dus ook een LAN.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb alleen een muis en een toetsenbord omdat mijn laptop de rest nu ingebouwd heeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, simpel ik weet niet voldoende hardwarematig om te oordelen. ik weet merken en wat meningen maar dat is het.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
in ieder geval toekomst bestendig.
hij kan soms 3 dagen onophoudelijk draaien in verband met hosting of downloads.
geen probleem met energieverbruik of groote.
geluid is niet heel belangrijk, zolang het geluid niet storend is bij kijken van films of games is het goed de pc komt op de vloer naast mijn bureau te staan op vloerbedekking dus ik zit er niet met met oor tegen aan.
energy verbruik staat onderaan het lijstje met prioriteiten\
alvast bedankt