Outlook 2011 for Mac Resetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
Ik heb office 365 op mijn macbook air 2011 en voor de mac neemt hij dan automatisch office for mac 2011.

Hier heb ik outlook al een tijd op gebruikt, echter ben ik van email adres veranderd.

Ik heb het nieuwe email adres toegevoegd en deze als standaard ingesteld, hierna begint hij allemaal emails in te laden en zijn nog steeds alleen de emails van het oude adres zichtbaar.

Hiernavolgend heb ik mijn oude email adres verwijderd bij instellingen, (en een paar keer opnieuw opgestart etc), echter is nog steeds mijn oude inbox alleen te zien.

Hiernavolgend heb ik office helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter krijg ik weer meteen mijn oude emails te zien.

Hoe kan ik outlook resetten en mijn nieuwe email adres toevoegen zonder alle oude meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Outlook starten terwijl je ALT (option) ingedrukt houdt. Je krijgt vervolgens de Microsoft Database Utility te zien. Hier kun je een nieuw profiel/database aanmaken en er optioneel voor kiezen de oude weg te gooien. Stel je nieuwe database wel als standaard in als je de oude database laat staan, anders pakt ie de volgende keer gewoon weer de oude database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
thanks! het is gelukt!

ik heb nog een vraagje, in mijn hotmail inbox heb ik een map voor mijn werk gemaakt waar alle mails automatisch inkomen, op mijn windows pc heeft outlook deze map vanzelf overgenomen, op mijn mac is deze echter nergens te bekennen.

ik heb veel op internet gezocht naar een oplossing maar kon er geen vinden. weet jij misschien hoe ik dit kan instellen?