Hoi Tweakers,
Ongeveer een jaar geleden kocht ik een Beats by Dre Solo HD headset bij Coolblue. De headset had na 2 dagen al een defect, er resoneerde iets mee in de rechter "speaker". Netjes omgeruild door Coolblue.
Nu een jaar later, weer dat probleem, alleen nu resoneert het aan beide kanten mee. Echt bloed irritant bij het luisteren van muziek.
Coolblue gemaild en die zeggen dat er maar een jaar garantie op de headset zit, op mijn reactie "In Nederland heb je als consument 2 jaar garantie" kreeg ik dit terug :
Ik hoop dat iemand dit weet!
Ongeveer een jaar geleden kocht ik een Beats by Dre Solo HD headset bij Coolblue. De headset had na 2 dagen al een defect, er resoneerde iets mee in de rechter "speaker". Netjes omgeruild door Coolblue.
Nu een jaar later, weer dat probleem, alleen nu resoneert het aan beide kanten mee. Echt bloed irritant bij het luisteren van muziek.
Coolblue gemaild en die zeggen dat er maar een jaar garantie op de headset zit, op mijn reactie "In Nederland heb je als consument 2 jaar garantie" kreeg ik dit terug :
Klopt dit nou wel of niet? Want bij mijn weten heb je echt 2 jaar garantie.In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen.
Ik hoop dat iemand dit weet!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer