Geen deal, wel een beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://tweakers.net/aanbod/rating/120894

Beetje raar: er is geen deal gesloten, maar de verkoper is wel beoordeeld. (Ik ken overigens beide heren niet.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind de reacties over en weer onbeschoft eigenlijk (en niet reageren op DM's van mensen met interesse in zekere mate ook).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik weet niet meer precies wat het beleid hierop is. Komt volgens mij wel vaker voor, dat iemand niet reageert en dus een negatieve beoordeling krijgt.

De manier waarop is imho te sneu voor woorden hoe dan ook.
Tweaker reageert niet -> "direct negatief beoordelen" vind ik zelfs voor afgeronde zaken niet echt een normale reactie. De communicatie is om te janken. Mooi dat hij de verkoper aanspreekt dat Tweakers geen MP "waar je onbeschoft tegen mensen kan doen / niet reageert op berichtjes". Maar dan een sterk belerende toon zelf gebruiken en hem doorverwijzen naar een psychiater :') Tot slot is het Nederlands ook om te huilen.

Jammer dat er ook zulke Tweakers zijn. Het is al een tijd terug, dus niet echt van belang, maar deze mensen zijn niet Tweakers waardig.

[ Voor 14% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-03-2013 12:57 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Klinkt als nerdrage van beide kanten

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was geen deal, dus geen review. Beide verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.