In september ga ik beginnen aan een opleiding op de Uni en daarvoor wil ik graag een nieuwe laptop aanschaffen
1 Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga geen zware programma's draaien, Ik wil de laptop gebruiken om aantekeningen en verslagen op te typen (office), om films te kijken, op internet te surfen en foto's te bewerken.
2 Wat mag je laptop gaan kosten?
+/- 900€
3 Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, ik wil de laptop elke dag mee naar de uni nemen. Daarom wil ik een lichte laptop met een lange accuduur.
4 Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik twijfel zelf nog tussen deze
pricewatch: Samsung NP540U3C-A01NL
pricewatch: Sony Vaio SVT1311W1E
pricewatch: Asus Zenbook UX32VD-R3001H
mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung, omdat ik goede ervaringen heb met producten van dit merk.
Kan iemand mij vertellen wat de beste keuze zou zijn?
Ik hoop op jullie reacties..
Alvast bedankt!!
1 Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga geen zware programma's draaien, Ik wil de laptop gebruiken om aantekeningen en verslagen op te typen (office), om films te kijken, op internet te surfen en foto's te bewerken.
2 Wat mag je laptop gaan kosten?
+/- 900€
3 Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, ik wil de laptop elke dag mee naar de uni nemen. Daarom wil ik een lichte laptop met een lange accuduur.
4 Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik twijfel zelf nog tussen deze
pricewatch: Samsung NP540U3C-A01NL
pricewatch: Sony Vaio SVT1311W1E
pricewatch: Asus Zenbook UX32VD-R3001H
mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung, omdat ik goede ervaringen heb met producten van dit merk.
Kan iemand mij vertellen wat de beste keuze zou zijn?
Ik hoop op jullie reacties..
Alvast bedankt!!