Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
Situatieschets: Onze 1 jaar oude Samsung zag zijn voet onlangs gebroken. Samsung wilt 200 euro aanrekenen indien wij in fout zijn. Vermits ze wel een reden zullen vinden willen wij gewoon een nieuwe voet kopen ergens anders.

Heeft iemand echter een idee waar ik een andere voet zou kunnen vinden? Of welke voet ik zou kunnen gebruiken? Het plastic van de huidige voet is veel te broos vind ik en vraag me dan ook af of ik gebonden ben aan deze ene voet.

Kan ik ook de voet van een ander model eronder schroeven, heeft iemand hier ervaring mee?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:47
Nieuw (bij Samsungonderdelen.nl) kost een voet €78 (onderstuk) en €23 (bovenstuk). Je kunt ook een advertentie bij V&A plaatsen, er zijn zat mensen die de TV aan de muur hebben hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
Hij staat iig al op vraag en aanbod. Hoop dat iemand asap reageert, want idd: Er zijn een hoop mensen waarbij de poot nog achterblijft.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Laat me raden, het gedeelte bij de schroeven is gaan brokkelen waardoor de televisie wankel staat en eigenlijk vrijwel niet meer is verbonden met de voet?

Dit komt veel voor bij goedkope modellen van Samsung en hier moet je gewoon garantie op krijgen. Het is de manier waarop je het moet brengen zodat het eruit komt als een fout van Samsung zijn design. Want uiteindelijk is het dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
Nou het is net een duurder 800 euro model van Samsung. De voet zelf is gespleten, de houder en zijn schroeven zijn in perfecte staat...

Ben daarom ook een beetje pissig, ga je net voor dat model dat 200 euro duurder is dan krijg je nog dit...

Mijn vraag blijft echter; kan ik geen andere voet gebruiken? Lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze overal een andere voet voor gebruiken

[ Voor 50% gewijzigd door matthewk op 27-03-2013 13:05 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-06 05:58
www.mijnonderdelen.nl heeft ook vrijwel alle accessoires los te bestellen!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Pagina: 1