[iPod touch] [docking] Geen geluid meer uit dock

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik heb nu al een ongeveer 9 maanden een iPod touch (4) en een Altec Lansing Octiv M650 2.1 (Zwart).

Na een tijdje kreeg ik een melding op de iPod "Dit accesoire is niet geschikt voor de iPod touch" en kwam er ook geen geluid meer uit het dock zelf.

Deze melding kwam niet meer nadat het docking station volledig uit is geweest door de stekker uit het stopcontact te halen. Daarna deed de iPod het weer normaal in combinatie met het docking station.

Na een tijdje zelfde melding met dezelfde oplossing. Na wat zoeken op internet geen vergelijkbare situaties gevonden helaas.

Nu is de situatie helaas nog minder: Er komt geen melding op de iPod, maar zodra de iPod in het docking station zit wordt het geluid niet meer doorgegeven (ook het icoontje van de luidsrpeker die het volume aangeeft verschijnt niet meer). De iPod wordt nog wel opgeladen via het docking station.

Ik heb de laatste iOS updates (upgrade naar iOS 6 en 6.1) nog niet uigevoerd.

Zou dit aan het dock kunnen liggen of is het de iPod?

Gezien het eerdere probleem dat door "stekker eruit en weer erin" was op te lossen vermoed ik dat het het docking station is.

Is bovenstaande bekend bij een van jullie?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

En als je bijvoorbeeld headphones of oordopjes aansluit op het dock ipv speakers gebruiken?

Hier staan ook nog wat tips die je zou kunnen proberen

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Dank voor de link, stom dat ik die niet heb gevonden.

(Wellicht omdat ik zocht naar de NL-talige melding).

Ik ga nog eens wat proberen. Dit is kennelijk een bekend probleem van de Octiv 650.

Update 28-03-2013:

Helaas, gisteren diverse zaken nog gedaan zoals aangegeven in je link.

Niets leek te werken.

Heb het dock nu ter reparatie aangemeld (nu alleen nog goed verpakken en opsturen).

[ Voor 35% gewijzigd door _Peter2_ op 28-03-2013 09:52 . Reden: update 28-3 toegevoegd ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux