Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
Nee hoor.. de PTT ziet maar 1 pc (de proxy server). Probeer op de clients een de proxy client te installeren (kan veel helpen). Of zet al je filters eens uit, misschien staan ze te dicht. Of misschien andere beveiliging die te dicht staat, lukt het bv als admin wel.. probleem heb ik ook een keer gehad.
Verwijderd
probeer eens WINPROXY te downloaden en installeren, kun je met veel computers tegelijk internetten. netwerk vereist.
Verwijderd
Buiten dat is het ook nog eens toegestaan om meerder PC's aan te sluiten op MXStream.
Ik heb zelf niet met win NT 4 gewerkt, maar van win2k weet ik wel dat je een 'guest' user aangemaakt MOET hebben om het te laten werken. Werkt het netwerk btw wel gewoon goed?
Ik heb zelf niet met win NT 4 gewerkt, maar van win2k weet ik wel dat je een 'guest' user aangemaakt MOET hebben om het te laten werken. Werkt het netwerk btw wel gewoon goed?
Verwijderd
guest account komt standaard met NT installatie en is bij mijn weten niet nodig om MSProxy te werken (tenzij je niet ingelogd ben op het domein ofzo), maar ik heb die gedisabled.
Maar MS Proxy met zonder veel inspanningen gewoon werken hoor..
Maar MS Proxy met zonder veel inspanningen gewoon werken hoor..
Verwijderd
Volg de instelingen even stap voor stapop de volgende site http://netwerkhelp.tripod.com/
Maar waarom in vredesnaam een NT server
Maar waarom in vredesnaam een NT server
Verwijderd
ik draai al maanden met ms proxy 2.0 & adsl, no problemo...
en sinds de enkelvoudige logon nog gemakkelijker, ik doe m'n pc aan (server staat 24/7 aan) en heb internet.
heb je wel de proxy-client geinstalleerd?
dies wel belangrijk!
en sinds de enkelvoudige logon nog gemakkelijker, ik doe m'n pc aan (server staat 24/7 aan) en heb internet.
heb je wel de proxy-client geinstalleerd?
dies wel belangrijk!
Pagina: 1