Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Hoi mede-tweakers,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Ik heb een tijd geleden een Google Adwords coupon van 50 euro gebruikt. Dit was mijn eerste coupon, op een nieuw account. (Deze gratis bonnen bestaan nu niet meer.) Ik had nog geen ervaring met AdWords, dus zo een mooie gelegenheid om te proberen.
Nadat deze 50 euro op waren heb ik verder een tijdje niks meer met mijn account gedaan. Tot ik op een gegeven moment een mailtje kreeg van Google met als titel: "Heractiveer uw AdWords-account en krijg een tegoed van € 75* en advies over uw budget". De bonnen van 50 euro gratis zijn vervangen door bonnen van 75 euro, waarbij je eerst 25 euro advertentiekosten moet hebben, ook prima. Zou je denken. (Zie onderaan dit bericht voor de kleine lettertjes in de mail.)

Ik heb dus 25 euro gestort, en ervoor gezorgd dat mijn advertenties genoeg kosten genereerden om binnen een maand de 25 euro op te hebben, zodat ik 75 euro zou krijgen.
Na een maand nog steeds geen 75 euro, dus maar contact opgenomen met Google.

Ik heb het verhaal uitgelegd, maar kreeg terug dat de BTW apart berekend wordt, dus dat ik maar voor iets meer dan 20 euro kosten heb gemaakt, in plaats van 25. Hierover staat (volgens mij) nergens iets in de voorwaarden.
Google zegt gewoon: "Nee, wij doen niks". Maar mag dit zomaar? Het is van alle kanten duidelijk dat ik van de actie gebruik wilde maken. Wat zou ik kunnen doen om alsnog de 75 euro te krijgen?

Alvast bedankt!

*Om deze aanbieding te activeren, moet u voor 15 maart 2013 de promotiecode invoeren in uw account via de tab Betalen. Promotiecodes hebben geen promotiewaarde en het invoeren van de promotiecode start enkel uw kwalificatie voor het bijbehorende promotiekrediet. Om in aanmerking te komen voor het promotiekre diet moet u, binnen 31 dagen na het invoeren van uw promotiecode, advertentiekosten hebben met een totaal van € 25. Bijvoorbeeld, indien u de code invoert op 01 maart 2013, dan heeft u tot 31 maart 2013 om advertentiekosten van een bedrag van € 25 te bereiken. In alle omstandigheden moet u uw promotiecode invoeren voor 15 maart 2013 om deze aanbieding te activeren. Uw account moet succesvol gefactureerd zijn door AdWorks en in goede staat blijven om te kunnen kwalificeren voor een promotiekrediet. Het promotiekrediet zal binnen ongeveer 5 dagen worden toegepast, nadat uw account de limiet voor behaalde advertentiekosten zoals hierboven aangeven heeft bereikt, zolang uw account geactiveerd is met gebruik van de promotiecode en voldoet aan alle vereisten zoals vermeld in het aanbod. Eenmaal ingevoerd zal het promotiekrediet verschijnen op de pagina Betalingsoverzicht in uw account. Alle advertenties die het promotietegoed overschrijden worden in rekening gebracht bij de adverteerders. Adverteerders kunnen op elk moment hun advertenties stop zetten voordat het promotietegoed op is, indien zij geen bijkomende advertentiekosten willen ontvangen. Adverteerders ontvangen geen melding zodra het promotietegoed op is. Aanbod is onderworpen aan goedkeuring van advertenties, geldige registratie en acceptatie van de algemene voorwaar den van het Google AdWords programma. Het promotiekrediet is niet overdraagbaar and mag niet worden verkocht of geruild. Aanbod mag op elk moment voor wat voor reden dan ook worden ingetrokken door Google Ireland Limited. Adverteerders zijn verantwoordelijk voor de betaling van alle verschuldigde belastingen. Één promotiekrediet per klant. U kunt gevraagd worden om een minimaal bedrag aan advertentiekosten uit te hebben geven en daarvoor succesvol gefactureerd te zijn, voordat het promotiekrediet wordt toegepast. Gebruik van het aanbod kan beperkt zijn tot automatische incasso als betaaloptie. Indien u uw Google AdWords account heeft aangemaakt met een andere valuta dan de valuta waarin uw promotiekrediet is toegekend, kan het werkelijke bedrag van het promotietegoed onderworpen zijn aan valutaschommelingen. Aanbod is alleen geldig voor aanmeldingen via de URL van de aanbieding door klanten met een factuuradres in Nederland. Aanbod verloopt 3 maanden nadat het medium met uw coupon voor het eerst is uitgegeven of op de vervaldatum die op de coupon staat (indien aanwezig). Door gebruik te maken van deze coupon en/of het promotiekrediet stemt u in met deze algemene voorwaarden. Aanbod is nietig voor zover verboden door de wet. Onze excuses voor al deze juridische vaktaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Tja, het is wel zo dat als je zakelijk over bedragen communiceert de BTW hier nooit in meegenomen wordt. Die zie je alleen terug op de factuur. Al zou het wel netjes van Google geweest zijn om dit even expliciet te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
André schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:33:
Tja, het is wel zo dat als je zakelijk over bedragen communiceert de BTW hier nooit in meegenomen wordt. Die zie je alleen terug op de factuur. Al zou het wel netjes van Google geweest zijn om dit even expliciet te vermelden.
Er zou toch ergens bij moeten staan dat er 25 advertentiekosten zouden moeten zijn exclusief BTW?

Ik heb van AdWords gebruik gemaakt als persoon, niet als bedrijf trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:36:
[...]

Er zou toch ergens bij moeten staan dat er 25 advertentiekosten zouden moeten zijn exclusief BTW?

Ik heb van AdWords gebruik gemaakt als persoon, niet als bedrijf trouwens.
In de kleine lettertjes staat dat je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden. Waarschijnlijk heb je de algemene voorwaarden niet gelezen, maar er staat bijvoorbeeld het volgende in:
Artikel 8 - Betaling, prijs en rapportage

Indien zulks is vereist, zal Klant in de Advertentie Overeenkomst (indien aanwezig) of in het online advertentie systeem opgeven welk bedrag hij maximaal wenst uit te geven aan advertenties (het "Overeenkomst Budget"). Door het opgeven van een Overeenkomst Budget committeert Klant zich niet om het Overeenkomst Budget uit te geven. Klant stelt Google slechts op de hoogte dat hij het Overeenkomst Budget niet wenst te overschrijden. Klant zal slechts gehouden zijn te betalen voor bedragen opgelopen tot aan het bedrag van het Overeenkomst Budget. Indien van toepassing, zal Klant zijn geaggregeerde kredietlimiet zoals eenzijdig vastgesteld door Google (en beschikbaar gemaakt indien verzocht) niet overschrijden, en Google zal niet gehouden zijn om enige advertenties te leveren die het kredietlimiet overschrijden. Google behoudt het recht voor om enig kredietlimiet op enige moment en eenzijdig te wijzigen of in te trekken. Klant zal Google betalen (of er zorg voor dragen dat de relevante derde partij betaalt) in overeenstemming met het prijsberekeningmodel dat van toepassing is op het soort advertenties dat is geselecteerd door Klant. Google en Klant zullen de wijze van betaling samen overeenkomen en de afgesproken wijze vastleggen hetzij in de Advertentie Overeenkomst (indien aanwezig) hetzij in het online advertentie systeem. Alle bedragen genoemd in deze Overeenkomst zijn exclusief BTW, tenzij anders is bepaald. Klant zal de verschuldigde bedragen (inclusief, indien van toepassing, BTW en enige andere van overheidswege opgelegde belastingen en/of heffingen) voldoen op de manier voorgeschreven door de door partijen overeengekomen wijze van betaling. Indien betaling niet plaatsvindt op het moment dat deze voldaan dient te worden, is Google gerechtigd het verschuldigde bedrag te vermeerderen met rente ter hoogte van de wettelijke rente (artikel 6:119 BW) vanaf de datum van opeisbaarheid tot de datum van uiteindelijke betaling. Het staat Google te allen tijde vrij haar minimumprijzen, indien van toepassing, te wijzigen. De verschuldigde bedragen worden uitsluitend berekend op basis van de door Google gevoerde administratie. Google verschaft Klant 24 uur per dag, zeven dagen per week middels een wachtwoord toegang tot online beschikbare informatie, zodat Klant toezicht kan houden op zijn advertentiecampagne(s). Enige terugbetaling staat ter uitsluitende beoordeling van Google, en zal enkel in de vorm van advertentiekrediet op Google Eigendom plaatsvinden, of (indien Klant vooraf heeft betaald) in contanten.
Google nept je dus niet :) De kleine lettertjes verwijzen naar de voorwaarden waarin staat dat de bedragen ex. btw zijn. Volgende keer dus oppassen bij dat soort zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35
Je zou ook niet anders verwachten toch? Advertenties zijn zakelijke bestedingen en die prijzen gaan in het algemeen ex BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Tsja... die bonnen zijn dan toch erg misleidend, niet?
25euro betalen is bij mij niet 25 euro + 21% betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die 21% betaal je dan ook niet aan Google maar aan de staat. Daarnaast zijn advertenties inderdaad doorgaans zakelijk en is het niet meer dan normaal dat over prijzen ex. BTW gepraat wordt omdat bedrijven dat dus gewoon mogen wegstrepen. Het is Google niet aan te rekenen als jij een product af wil nemen dat niet voor jou als consument bedoeld is en je vervolgens niet vrolijk wordt van de voorwaarden omdat je de markt niet snapt.

En dan nog: het staat blijkbaar inderdaad in de algemene voorwaarden, en dat is prima voor zover ik weet.

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 27-03-2013 12:58 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35
yannickie111 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:52:
Tsja... die bonnen zijn dan toch erg misleidend, niet?
25euro betalen is bij mij niet 25 euro + 21% betalen...
Niet meer misleidendend dat de prijzen in de Sligro-folder lijkt me.

En 25 euro ex BTW betalen voor een zakelijke uitgave kost me gewoon 25 euro. Die BTW verreken ik gewoon in de volgende aangifte omzetbelasting. Ik neem aan dat Adwords een zakelijke uitgave zijn en dan ben je in het algemeen BTW-plichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
BTW is alleen voor consumenten.
Zoals eerder gezegd zijn zulke diensten vooral aantrekkelijk voor zakelijke klanten, die krijgen de BTW dan ook gewoon weer terug van de staat en betalen onder aan de streep dus maar 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Buiten alles hierboven:
yannickie111 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:36:
[...]

Andersom neem jij maar aan dat het "inclusief" is bij afwezigheid van specificatie.

Overigens vind ik dat je wel hele harde taal spreekt voor een bedrag van 5 euro, waarop je dan gratis het veelvoud terug krijgt. Iets meer ergens uit halen vind ik best, maar dit is wel heel erg stampvoeten.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 22:04
m19 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:06:
Zoals eerder gezegd zijn zulke diensten vooral aantrekkelijk voor zakelijke klanten, die krijgen de BTW dan ook gewoon weer terug van de staat en betalen onder aan de streep dus maar 25 euro.
Veel bestaand misverstand. Ondernemers mogen voor zakelijke uitgaven de BTW verrekenen, dus wanneer ze aan de ene kant BTW moeten betalen en aan de andere kant ontvangen, dan mogen ze deze verrekenen en hoeven dus niet af te dragen.

Het is dus niet zo dat je geld kunt verdienen met dingen kopen en de BTW terugvragen, wanneer je het zelf gebruikt mag je de BTW net verrekenen en wanneer je het doorverkoopt moet je de BTW weer afdragen aan de staat.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:32:
[...]

Andersom neem jij maar aan dat het "inclusief" is bij afwezigheid van specificatie.
Tja, in NL is het een beetje een probleemgeval zonder specificatie.

Aanbiedingen aan consumenten moeten altijd inc BTW (of expliciet duidelijk vermeld dat het anders is), dat moet echt 100% duidelijk zijn en dan is het dus de vraag of Google dit aanbod deed aan een consument of aan een zakelijke relatie ;)

Maarja, Google is een amerikaans bedrijf en als je die wilt aanklagen vanwege NL regelementen dan zou ik wachten tot het over iets meer als 5 euro gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Gomez12 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:45:
[...]
...dan is het dus de vraag of Google dit aanbod deed aan een consument of aan een zakelijke relatie ;)
AdWords is alleen bedoeld voor zakelijke relaties, waarom zou je als consument gaan adverteren ;) En ja, er zijn consumenten die het zakelijk gebruiken (zoals TS) maar dan moet je de bedragen als zakelijk interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Jiriki schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:35:
[...]

Veel bestaand misverstand. Ondernemers mogen voor zakelijke uitgaven de BTW verrekenen, dus wanneer ze aan de ene kant BTW moeten betalen en aan de andere kant ontvangen, dan mogen ze deze verrekenen en hoeven dus niet af te dragen.

Het is dus niet zo dat je geld kunt verdienen met dingen kopen en de BTW terugvragen, wanneer je het zelf gebruikt mag je de BTW net verrekenen en wanneer je het doorverkoopt moet je de BTW weer afdragen aan de staat.
Nee, zo werkt het niet. Koop je iets voor eigen gebruik (bedrijfsmiddelen) mag je de BTW ook gewoon verrekenen. Als het voor jou als privégebruik is niet, maar dat komt omdat je het dan feitelijk als particulier koopt (desnoods administratief van je eigen bedrijven). Verder klopt het dat je wel de betaalde BTW verrekent met de ontvangen BTW. Zo hou je ook enkel een BTW tarief over de waarde die je toevoegt (hence de naam: BTW).

En natuurlijk kun je geen geld verdienen met dingen kopen en de BTW terugvragen, niemand die dat hier stelt toch? De BTW is altijd lager dan het aanschafbedrag :+

Ik vraag me eigenlijk af of TS wel gewoon 25 euro tegoed heeft gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-03-2013 13:58 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je mag alle BTW die je betaalt verrekenen met alle BTW die je binnenkrijgt. Een bedrijf dat alleen is opgericht om jezelf aan goedkope spullen te helpen zonder dat het iets verdient is dus niet mogelijk: je kan geen BTW wegstrepen als je niet minstens evenveel BTW int als je wegstreept.

Het zou ondoenlijk zijn als de belastingdienst moet gaan controleren of elk product dat je koopt nou voor eigen gebruik is of doorverkocht wordt. Alleen al de controle daarop zou duurder zijn dan de opbrengst voor de staat zou zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 09:29
Dat kan wel. Ik maak mijn kosten praktisch allemaal in Belgie, maar mijn klanten zitten praktisch allemaal in het buitenland, dus ik moet hun geen btw aanrekenen. Dus ik kan de btw van mijn kosten nergens tegen wegstrepen.
Nu kan je die toch terugvragen bij de BTW administratie als het bedrag hoger is dan 250 Euro (in totaal). Dus meestal spaar ik een half jaartje op en vraag het dan terug.
Overigens is dit de situatie in Belgie, maar ik ga er wel van uit dat de situatie in NL hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
NMe schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:04:
Je mag alle BTW die je betaalt verrekenen met alle BTW die je binnenkrijgt. Een bedrijf dat alleen is opgericht om jezelf aan goedkope spullen te helpen zonder dat het iets verdient is dus niet mogelijk: je kan geen BTW wegstrepen als je niet minstens evenveel BTW int als je moet betalen.
Dat laatste kan wel gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:54
LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:21:
[...]

Dat laatste kan wel gewoon hoor.
Dat kan inderdaad, zeker met de Kleine Ondernemings Regeling (KOR). Als je in een jaar minder dan 1345 euro aan BTW ontvangt (dus door deze aan bedrijven of particulieren te rekenen) mag je dat zelfs houden. Dit staat helemaal los van de mogelijkheid om zelf BTW terug te vragen (voorbelasting). In principe zou je dus jaarlijks 1345 euro + alle BTW die je over (zakelijke) aankopen hebt betaald terug kunnen krijgen zonder dat je daarmee iets fout doet.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Die 50/75 euro bonnen zijn toch ook incl. BTW? Dan is het des te vreemder dat je 25 euro bedrag wel excl. BTW si.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

RemcoDelft schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:00:
Die 50/75 euro bonnen zijn toch ook incl. BTW? Dan is het des te vreemder dat je 25 euro bedrag wel excl. BTW si.
Volgens mij staat BTW hier helemaal los van, die bonnen zijn geen wettig betaalmiddel, je hoeft ze ook niet als inkomen op te geven ;) Het zijn als het ware bonnen die je gratis advertentietegoed geven wat gelijk staat aan 75 euro (ex BTW). Je kunt dus 75 euro aan pure klikkosten verbranden zonder daarvoor iets te betalen (dus ook geen BTW).

[ Voor 10% gewijzigd door André op 27-03-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 11:37
Overigens zijn er wel organisaties die geen BTW kunnen verrekenen, dus zakelijk = geen BTW is geen zekerheidje. Banken en overheidsorganisaties (voor zover daar op dit moment nog veel verschil tussen zit :)) zijn voorbeelden. Die organisaties mag je dan wel weer prijzen ex. BTW voorschotelen, alleen bij consumenten mag dat niet.

Vraagje aan TS: kan je niet gewoon een paar euro extra uitgeven? Dan ben je er toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Ik betaal maandelijk 1000 euro met 0% btw omdat ze in ierland zitten en vanuit daar factureren is de btw verlegd. Dus de 1000 euro die ik betaal zou eigenlijk 1210 zijn inc. btw. Althans dit is wat mijn accountant zegt :P

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Sorry voor de trage reactie van mij, maar ik zal even alle vragen proberen te beantwoorden, en me weer te mengen in de discussie :)
stin schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:17:
[...]
In de kleine lettertjes staat dat je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden. Waarschijnlijk heb je de algemene voorwaarden niet gelezen, maar er staat bijvoorbeeld het volgende in:
[...]
Google nept je dus niet :) De kleine lettertjes verwijzen naar de voorwaarden waarin staat dat de bedragen ex. btw zijn. Volgende keer dus oppassen bij dat soort zaken :)
Hmmz, da's erg jammer...
Blijft wel overeind dat de communicatie niet echt duidelijk is. :/
m19 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:06:
BTW is alleen voor consumenten.
Ik ben ook consument. Ik heb AdWords niet zakelijk gebruikt. Google heeft ook geen KvK-nummer van mij oid. (Die heb ik niet eens, uiteraard.)
LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:32:
Buiten alles hierboven:
[...]
Overigens vind ik dat je wel hele harde taal spreekt voor een bedrag van 5 euro, waarop je dan gratis het veelvoud terug krijgt. Iets meer ergens uit halen vind ik best, maar dit is wel heel erg stampvoeten.
Voor zover ik weet zijn prijzen altijd inclusief BTW, tenzij anders nadrukkelijk vermeld.
Het gaat mij dus niet over de 5 euro. Als Google mij in die mail had gezegd dat ik 25 euro exclusief BTW moet storten, om van hun aabod gebruik te maken, dan had ik dat gedaan.
Het gaat dus niet om 5 euro, maar 75 euro. En dat is best veel geld vind ik.
Gomez12 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:45:
Aanbiedingen aan consumenten moeten altijd inc BTW (of expliciet duidelijk vermeld dat het anders is), dat moet echt 100% duidelijk zijn en dan is het dus de vraag of Google dit aanbod deed aan een consument of aan een zakelijke relatie ;)

Maarja, Google is een amerikaans bedrijf en als je die wilt aanklagen vanwege NL regelementen dan zou ik wachten tot het over iets meer als 5 euro gaat.
Google deed dit aanbod dus aan mij persoonlijke (mijn persoonlijke google-account. Dat ook gebruikt wordt voor persoonlijke mail, persoonlijke telefoon met android, enz.)
Google aanklagen lijkt me inderdaad weinig zinvol. Alleen ik had toch wel verwacht dat ze iets schappelijker zouden reageren.
LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:56:
Ik vraag me eigenlijk af of TS wel gewoon 25 euro tegoed heeft gekregen.
Ik heb dus 25 euro tegoed gekregen, exclusief BTW. (Die staat vermeld onder je saldo. Samen is dat 25 euro. Ik had dus verwacht dat dit telt als 25 euro kosten.) Dat is ook de reden dat ik volgens Google geen 25 euro advertentiekosten heb gemaakt, en dus geen recht heb op de 75 euro.
RemcoDelft schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:00:
Bij zo'n bon krijg je het bedrag dat op de bon staat. Daar kun je advertenties voor kopen. Niks met BTW dus...
timag schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:03:
Vraagje aan TS: kan je niet gewoon een paar euro extra uitgeven? Dan ben je er toch ook?
Ja, dit had dus gekund. En zoals hierboven gezegd, had ik dat ook wel gedaan. Alleen was het bij mij gewoon echt niet duidelijk dat ik 25 euro + 21% moest storten. Aangezien de maand (waarbinnen de 25 euro kosten gemaakt moesten worden) al voorbij is gaat dit niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

yannickie111 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:32:
Voor zover ik weet zijn prijzen altijd inclusief BTW, tenzij anders nadrukkelijk vermeld.
....op de consumentenmarkt. Waar je je niet in bevond toen je een producentenmarkt betrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58

SmartDoDo

Woeptiedoe

Titelfixje want het is maar de vraag of je genept bent :)
Pagina: 1