Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een mobiel kopen. Ik heb ongeveer 300,- te besteden en wil er erg graag bliep op, dat is een abbonement dat je voor 50 cent per dag onbeperkt internet heb. Er zijn wel een aantal eisen:

1. maximaal 300
2. Er moet dus bliep op kunnen
3. Er moet Whatsapp op kunnen.

Ik zelf zat aan een Samsung galaxy s 2 te denken, maar zijn er nog suggestie's?

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Iedere androidtelefoon draait whatsapp, en iedere telefoon met een simkaartslot kan gebruik maken van Bliep.

Je kunt beter voor jezelf uitzoeken welke schermgrootte je graag wil, welke merken je wel en niet wil, of je op zoek bent naar bepaalde functies als een hardwaretoetsenbord, en of tweedehands een optie is. Dan pas zullen er een hoop telefoons afvallen, en wordt de keuze makkelijker.

Verder is de Galaxy S2 natuurlijk altijd een goede keuze, maar er zijn betere toestellen te koop voor dat geld.

Ik weet niet of je "onze" Pricewatch al wel eens gezien hebt, maar hier kun je door middel van de filters een lijstje telefoons uitzoeken die aan jouw wensen voldoen, mits je weet wat je graag wil natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Sorbo op 26-03-2013 21:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga inderdaad even nu de Pricewatch kijken. Over merken gesproken: Ik wil geen Nokia of Blackberry. Iphone kan ik niet betalen en hoef ik ook niet, want ik heb al een iPod. Qua grote van 't scherm maakt 't me niet heel erg veel uit.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand verder nog een goede mobiel, mits hij aan mijn eisen voldoet?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:48
Aan jouw eisen voldoet IEDERE smartphone (en een paar simpele telefoontjes) van €300 of minder. Dat wordt dus lekker in de Pricewatch snuffelen, of iets specifieker worden in eisen (besturingssysteem, scherm grootte, toetsenbord, accuduur, welke apps je nog meer verwacht te gebruiken, behoefte aan navigatie ja/nee).
Kun je daarnaast ons ook vertellen waarom je kennelijk absoluut geen Nokia of Blackberry wilt?

Lees daarnaast even het volgende artikel: Het algemeen beleid #topicplaatsen

[ Voor 11% gewijzigd door ShitHappens op 27-03-2013 21:32 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zelfs op een oude N900 of een Nokia N8 draait nog whatsapp, dus, daar kom je niet heel ver mee qua eis.

Als je dat ding echt alleen maar wilt hebben om een beetje te whatsappen zou ik gewoon een simpel dingetje halen, al dan niet tweedehands. Kun je zo 200 euro besparen en daar wat leuks mee doen.

People as things, that’s where it starts.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Je kan op zijn minst even laten zien welke telefoon je wilt.
Je kan daar prima mee sorteren in de pricewatch van Tweakers.

Een kleine selectie van een paar prima telefoons: http://tweakers.net/price...;317806;321817/categorie/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Voor de 300 Euro die je wil uitgeven is de Sony Xperia S de beste telefoon op de markt vind ik qua specs, dus voor dat budget zou dat mijn advies zijn.
Daarnaast is de S2 een topmodel van 2 jaar geleden en de Xperia S het toptoestel van vorig jaar dus ook daarin net in veel iets beter.
Echter, loop eens een telecom winkel in en houd de toestellen vast, devorm van de Sony is heel anders dan die van de Samsung S2 die je noemt, en sommige mensen vinden het ene fijner dan het andere, elke hand is anders van vorm.

Verwijderd

Topicstarter
ShitHappens schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:24:
Aan jouw eisen voldoet IEDERE smartphone (en een paar simpele telefoontjes) van €300 of minder. Dat wordt dus lekker in de Pricewatch snuffelen, of iets specifieker worden in eisen (besturingssysteem, scherm grootte, toetsenbord, accuduur, welke apps je nog meer verwacht te gebruiken, behoefte aan navigatie ja/nee).
Kun je daarnaast ons ook vertellen waarom je kennelijk absoluut geen Nokia of Blackberry wilt?

Lees daarnaast even het volgende artikel: Het algemeen beleid #topicplaatsen
Schermgrote maakt mij niet heel veel uit, zolang 't touchscreen is, maar het moet niet te klein zijn(zoals ipod scherm ongeveer is goed, maar kleiner niet). Twitter en whatsapp gebruik ik dan veel omdat ik overal internet heb. Verder hoef ik niet navigatie er op te hebben, want dat is toch alleen dat anderen weten waar je bent?

Een blackberry lijkt mij niet zo fijn door het toetsenbord wat er vaak bij zit, en vrienden van mij hebben ook een bb en die vinden 'm niet heel super. En een nokia zijn na mijn idee altijd te lomp en 't merk is wel bekent, maar niet altijd even positief na mijn idee.(ik kan er ook naast zitten hoor).

Verwijderd

Topicstarter
VasZaitsev schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:29:
Zelfs op een oude N900 of een Nokia N8 draait nog whatsapp, dus, daar kom je niet heel ver mee qua eis.

Als je dat ding echt alleen maar wilt hebben om een beetje te whatsappen zou ik gewoon een simpel dingetje halen, al dan niet tweedehands. Kun je zo 200 euro besparen en daar wat leuks mee doen.
Ik wil er wel wat meer mee doen natuurlijk, en elke dag een paar uur gebruiken, maar ik wil liever geen 2e handse.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:32:
[...]
Schermgrote maakt mij niet heel veel uit, zolang 't touchscreen is, maar het moet niet te klein zijn(zoals ipod scherm ongeveer is goed, maar kleiner niet). Twitter en whatsapp gebruik ik dan veel omdat ik overal internet heb. Verder hoef ik niet navigatie er op te hebben, want dat is toch alleen dat anderen weten waar je bent?

Een blackberry lijkt mij niet zo fijn door het toetsenbord wat er vaak bij zit, en vrienden van mij hebben ook een bb en die vinden 'm niet heel super. En een nokia zijn na mijn idee altijd te lomp en 't merk is wel bekent, maar niet altijd even positief na mijn idee.(ik kan er ook naast zitten hoor).
Navigatie is juist dat je zelf weet waar je naartoe moet :P Zeg maar de vervanging van oude papieren kaarten/stratenboeken.
Nokia heeft zo onmogelijk veel modellen, en ze zijn echt niet allemaal lomp. Zijn prima slanke modellen van te vinden.
Pagina: 1