Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Verwijderd
die lui zijn een beeeetje langzaam..
Ik heb maar weer een nieuwe bestelling geplaatst. Hopelijk krijg in antwoord op deze. Zo ja moet het volgende week binnenvallen (bij mij).
Anders moet ik verder gaan shoppen
Heejjj FreakyFrank, alles goedOp zondag 03 juni 2001 17:36 schreef freakyfrank het volgende:
nou, bij deze dan..
Ik heb maar weer een nieuwe bestelling geplaatst. Hopelijk krijg in antwoord op deze. Zo ja moet het volgende week binnenvallen (bij mij).
Nou ja, we zien wel ff denk, had je mijn mailtje nog gekregen trouwens over mijn wijkgenoot, of is die door een proxy error aan mijn zijde weggebleven??(ik heb er nogal wat gehad de laatste tijd op mijn werk)
Als ik kijk in <message source> van het betreffende bericht wat bij Freakyfrank vandaan komt sta je er wel degelijk tussen hoor........Op zondag 03 juni 2001 20:02 schreef Hiro Shima het volgende:
enehh ik heb nooit je bank gegevens ontvangen (en de prijs) duss...
Dus hij heeft het wel degelijk naar je toegestuurd, of het is aangekomen is dus een tweede.....
Dat is een middeltje (additief) wat je bij je koelvloeistof gooit, het gaat alg-vorming tegen en beschermt ook tegen corrosie, bovendien schijnt het ook de koelprestaties te verbeteren.....Op zondag 03 juni 2001 20:04 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat is Redline water als ik vragen mag?
Me neither, ik heb wel drie mails gehad, waarvan de laatste met het bericht dat er nog niet betaald moest worden.Op zondag 03 juni 2001 20:24 schreef BYM het volgende:
[..]
Als ik kijk in <message source> van het betreffende bericht wat bij Freakyfrank vandaan komt sta je er wel degelijk tussen hoor........
Dus hij heeft het wel degelijk naar je toegestuurd, of het is aangekomen is dus een tweede.....
[..]
Dat is een middeltje (additief) wat je bij je koelvloeistof gooit, het gaat alg-vorming tegen en beschermt ook tegen corrosie, bovendien schijnt het ook de koelprestaties te verbeteren.....
Al duidelijkheid over prijs/levering etc?
Fun while it lasted: World Community Grid!
Op zondag 03 juni 2001 20:27 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Me neither, ik heb wel drie mails gehad, waarvan de laatste met het bericht dat er nog niet betaald moest worden.
Al duidelijkheid over prijs/levering etc?
Op zondag 03 juni 2001 17:36 schreef freakyfrank het volgende:
nou, bij deze dan..
Verwijderd
komt allemaal goed dus
hiroshima, ik heb je echt gemaild hoor, gooi er nog maar eens eentje over (emeel), dan zal ik je alles terugmailen.
http://www.theoverclockingstore.co.uk/productinfo.php?codeid=800308
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
ik wil graag je rekening nummer
ohhja en het over temaken bedrag
ik stond genoteerd voor 1 portie, geloof ik
Verwijderd
ben nu bezig met mede-waterkoeler om het zaakje op de rit te krijgen..
geduld is een schone zaak
Verwijderd
heb volgens mij geen definitieve mail gezien
Anti roest spul voor in je water van waterkoelinggeloof ik..Op zondag 03 juni 2001 20:04 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat is Redline water als ik vragen mag?
Btw: Als je een alu blok hebt, dan maakt het toch niet zoveel uit of je gewoon (schoon, dus zonder kalk etc) water gebruikt.. Aluminium maakt toch altijd een oxide-laagje aan?
Ja, klopt en dat laagje werkt isolerend...Op zaterdag 16 juni 2001 04:25 schreef _Hades_ het volgende:
[..]
Anti roest spul voor in je water van waterkoelinggeloof ik..
Btw: Als je een alu blok hebt, dan maakt het toch niet zoveel uit of je gewoon (schoon, dus zonder kalk etc) water gebruikt.. Aluminium maakt toch altijd een oxide-laagje aan?
Dacht zal het draadje weer eens opzoeken...Op zaterdag 16 juni 2001 01:45 schreef freakyfrank het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak

zie http://becooling.safeshopper.com/13/23.htm?179
Is dit ook water wetter?? welke is dan beter??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Het lijkt meer op een overjarig busje antivries.Op maandag 25 juni 2001 15:07 schreef ken het volgende:
is dit ook wat
[afbeelding]
Y'24
Geen id, probeer het eens zou ik zeggen.Op maandag 25 juni 2001 16:01 schreef ken het volgende:
niet goed dus??
Y'24
helemaal niet ...
Maar ik zou toch wel eens willen weten of er al WaterWetter in zicht is
Ik heb nu dit goedje erdoorheen zitten, destijds gelijk meebesteld in een klein flesje, maar is netaan genoeg voor drie liter.Op maandag 25 juni 2001 15:07 schreef ken het volgende:
is dit ook wat
[afbeelding]
als ik het hele spul nu dus een keer open maak dan zit ik zonder......
Frank, wat is de stand van zaken gozer??