[Jailbreak] iPad 3 downgraden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:19
Beste allemaal,

Ik zit met een probleem. Gisteren een ipad 3 gejailbreaked. Alles ging prima, maar ik vergat in de eerste boot na de break de backup terug te zetten. Dit was essentieel dus ik kon niet anders dan de pad opnieuw wissen. Echter, na de break gaat dit niet meer en vervolgens kon ik enkel nog upgraden naar 6.3. VRESELIJK!! Ik wil nu dus graag terug naar 5.1.1 maar loop tegen een probleem aan. Ik heb de IPSW restore file maar ik doe het vanaf een pc. Nu ik in Itunes alt indruk en klik op ipad herstellen komt er geen bestand selectie scherm. De optie toets in mijn tutorial lijkt dus voor een mac..

Is er nog iets mogelijk of ben ik doomed met een niet jailbroken 6.3 pad?

bedankt,

Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11
volgens mij moet je nu gewoon wachten :)

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
damn... iemand nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:48
Je moet niet alt indrukken maar shift om de restore venster op te roepen. Daarnaast is het volgens mij niet meer mogelijk om te downgraden, omdat apple de oudere versies niet meer signed. Dus je zit met 6.1.3 op jouw ipad, totdat er een jailbreak uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Ok... dan zit er niets ander op dan even te wachten.... bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Hier kan je oude firmware downloaden voor je iOs-device en die kan je dan met iTunes op je apparaat overzetten (option indrukken bij restore)
http://www.jailbreaking.nl/firmware-download/

my bad, dit heb je al gedaan...

bij een PC zou je ipv 'option' op de 'shift'-toets moeten drukken...

[ Voor 21% gewijzigd door Witte op 29-03-2013 13:50 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde het met IOS 6.1.3
Alleen toen stond dit er: "de iPad kan niet worden hersteld, omdat het filmwarebestand niet compatibel is"

Weet iemand hoe ik mijn iPad als nog kan downgraden?

Alvast bedankt voor reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Verdorie, ik zit nu met een geugrade apple-tv2 die niet meer te downgraden is... Weg xbmc :(
AppleTV is nu een totaal waardeloos apparaat geworden.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Er zijn vaak best opties om te downgraden zowel voor de iPad als ATV. Het begint met het vinden van de juiste ISPW. Als je deze niet meer lokaal hebt zou je die hier kunnen ophalen.

Zo'n ISPW kun je echter niet zomaar gebruiken voor een restore. Het Dev Team Blog beschrijft hoe je aan deze ISPW's zgn. SHSH blobs kunt koppelen (stitchen) met behulp van redsn0w. Uiteindelijk is het op deze manier mogelijk om via de shift-restore optie in iTunes het gewenste ios te flashen met je eigen custom ispw.

@ Witte, wil je de ATV niet verkopen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door .CoUk op 17-04-2013 11:17 ]

Pagina: 1