[fp/bug] Artikel niet gevonden blacklight retribution

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkname
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-07 07:03
Hallo,

Het artikel met titel: "Blacklight: Retribution wordt gratis speelbaar op PlayStation 4" verdwijnt en verschijnt al de hele dag op de main page. Zo nu en dan kan ik het artikel wel bereiken en de reacties lezen, en op andere momenten niet.

link: nieuws: Blacklight: Retribution wordt gratis speelbaar op PlayStation 4

Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat probleem is bekend, als je zoekt op artikel niet gevonden komen er de nodige topics voorbij, maar voordat je zoekt, er was volgens mij nog altijd geen directe oorzaak gevonden.

\[bug,front] Niet werkende nieuws links die later verdwijnen
[FP] artikel niet gevonden
Server-problemen?
[BUG][Reviews] Artiekel niet gevonden
Texas Instruments toont chips voor draadloos opladen
[FP] Artikel niet gevonden
Artikel niet gevonden : Uitbreiding thuiskopieheffing...

Misha in "\[bug,front] Niet werkende nieuws links die later verdwijnen"
Misha schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:03:
Thanks voor het melden. We hebben wat logging toegevoegd zodat we wat beter kunnen traceren waar dit aan zou kunnen liggen

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 26-03-2013 13:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkname
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-07 07:03
Ah bedankt, ik had wel even zitten kijken in de recente topics van vandaag, ik had bedacht dat het probleem bij dat specifieke artikel zat dus niet verder gekeken. Excuses moi, hoop dat jullie iets met m'n melding kunnen.

Hij verschijnt niet op de main page op het moment, en soms kan ik hem wel openen via de link, en soms niet en dan krijg ik de melding "Artikel niet gevonden" dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hopelijk kan Misha wat vinden daar er logging toegevoegd zou zijn op 13 feb.
Nu weet ik niet of die logging bij elk bericht aanwezig is, maar goed, horen we wel hoop ik.

edit: Misha had het al gezien :) , er wordt naar gekeken.

[ Voor 57% gewijzigd door Raven op 26-03-2013 15:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde