Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Is het mogelijk om een RSS-feed te maken van een categorie in de V&A, maar dan met een filter?

Het filter zit achter de # in de url, dus een RSS-reader gaat dat niet oppikken. Sowieso, als ik bijvoorbeeld deze categorie met filter in m'n RSS-reader gooi, pikt ie doodleuk de "Tweakers Mixed RSS Feed" op. Kennelijk doet Tweakers.net niet aan contextgevoelige RSS, maar is er een mogelijkheid om dit toch op de een of andere manier voor elkaar te krijgen?

Ik wil toch graag de V&A's bijhouden, maar dan wel alleen de dingen die me boeien, dus niet botweg alles... Maar een RSS van alle V&A lijkt niet eens te kunnen, laat staan een selectie eruit.

Voor de goede orde, ik gebruik QuiteRSS Portable. Maar die doet RSS-discovery op dezelfde manier als bijv FeedDemon en wrs alle andere readers.

[ Voor 8% gewijzigd door _Thanatos_ op 26-03-2013 13:00 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Schopje.
Dit zou een coole feature zijn, jongens. RSS is hier handig voor.

Ik ken nog een andere site, nml een die ik niet mag noemen (stel je voor..) en de heeft het ook zo. Zie je wel? (ja sorry, ik mag die site niet noemen ;))

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352566

Ben daar zelf ook tegenaan gelopen. Ik ga niet dagelijks door zesduizend ongerelateerde entries lezen alleen omdat ik graag op de hoogte wil zijn als 1 specifiek product aangeboden wordt... Zelfs de meest basale filtering zou de feed al een stuk nuttiger maken.