Bij een nieuwsitem dat alle typen relavancy-slots heeft kosten ze imho best veel ruimte. In zowel C als D nemen ze behoorlijk wat ruimte in, bij mijn firefox een heel browser-venster, dus vast in andere apparaten ook 
Voorbeeld waar het goed te zien is:
http://tweakotine.nl/nieu...50000-windows-8-apps.html
Dat maakt ze ook gelijk erg verwarrend, normaal staan ze in een context naast een artikel en zijn daarmee veel duidelijker aan de inhoud ervan gerelateerd... Maar zelfs daar zijn diverse van de relevancy slots discutabel:
Als je trouwens de pagina weer vergroot naar A, dan zijn de blokken leeg in mijn firefox
(Omgekeerd zijn ze bij de eerste keer naar C verkleinen niet ingeklapt)
Voorbeeld waar het goed te zien is:
http://tweakotine.nl/nieu...50000-windows-8-apps.html
Dat maakt ze ook gelijk erg verwarrend, normaal staan ze in een context naast een artikel en zijn daarmee veel duidelijker aan de inhoud ervan gerelateerd... Maar zelfs daar zijn diverse van de relevancy slots discutabel:
- 'Onderwerpen', de term is sowieso al erg abstract, maar als dat het enige is dat je ziet... Ik zou dan haast eerder de nadrukkelijke kop zelf weglaten en vervangen door iets als "Onderwerpen: Microsoft Windows 8, Besturinssystemen, Microsoft, Windows 8" en niet moeilijk doen met een uitklapbare header (maar dus ook het product simpeler tonen).
- 'Prijzen': Waarvan? Waarom? Ik denk dat die in A/B al wat vaag is, maar zonder dat je direct de prijzen ziet?? Zoiets is vooral interessant bij de nieuwtjes met een titel als 'Samsung publiceert adviesprijzen van nieuwe Galaxy S4', maar helaas hebben we dat soort prijzen tegen die tijd nog niet
Ons doel om ze te tonen bij normale artikelen is dat we hopen daar wat clickouts van te krijgen, maar als we ze toch ingeklapt gaan tonen? Laat ze dan helemaal weg?
- 'Vraag & Aanbod': zelfde probleem als met Prijzen.
- 'Gerelateerde content': dat is een wat vage term, wellicht zouden we die kop sowieso moeten hernoemen naar "Meer nieuws en reviews over dit onderwerp" ('t is dat dat wat lang is
)
Als je trouwens de pagina weer vergroot naar A, dan zijn de blokken leeg in mijn firefox
[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 25-03-2013 21:55 ]