Vensters minimaliseren bij openen Rekenmachine in Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 14:25
Hallo,

elke keer als ik in Windows 7 Rekenmachine open minimaliseren al mijn vensters.

Ik zie de rekenmachine vervolgens ook niet in mijn taakbalk staan en Via Ctrl+Alt+Del -> Taakbeheer komt Taakbeheer ook niet tevoorschijn...

Dit is vandaag al de derde keer dat het gebeurt en ik snap er helemaal niks van |:( :F :? ...

Op deze manier kan ik niet iets opslaan waarmee ik bezig ben en ben ik genoodzaakt mijn laptop opnieuw op te starten.

Ik heb een Macbook Pro Retina 15" i7 2,3 16GB en draai Windows 7 x64 via Bootcamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En rekenmachine staat nog wel gewoon open? Kan je die sluiten? Heb je al gescand op virussen en andere malware? Google resultaten op je symptomen? Een beetje moeite van jouw kant mag best, we zijn hier geen helpdesk en gaan dan ook geen speld in een hooiberg zoeken. Geef dus even wat meer informatie over je systeem en je pogingen. Simpelweg in taakbeheer proberen te kijken is niet voldoende.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 14:25
Hero of Time schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:37:
En rekenmachine staat nog wel gewoon open? Kan je die sluiten? Heb je al gescand op virussen en andere malware? Google resultaten op je symptomen? Een beetje moeite van jouw kant mag best, we zijn hier geen helpdesk en gaan dan ook geen speld in een hooiberg zoeken. Geef dus even wat meer informatie over je systeem en je pogingen. Simpelweg in taakbeheer proberen te kijken is niet voldoende.
Nee, rekenmachine staat niet open en staat ook niet in de taakbalk.

Heb een volledige systeemscan met Microsoft Security Essentials gedaan en er is niets gevonden.

Via google krijg ik alleen maar forums waar mensen hun vensters wel kunnen zien maar niet volledig kunnen maximaliseren (dus schermvullend hoek-tot-hoek krijgen).

Zojuist even getest en de rekenmachine geopend en heb er nu geen last van.. nu maar hopen dat het niet opnieuw voorkomt.. zodra dat het geval is zal ik proberen wat meer informatie te verschaffen.